UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dissabte, 3 de novembre de 2012

LA MARXASSA 2012


UNA ENRAMPADA AMB TOTA REGLA..



Em llevo a les 4 matí, ja que em de agafar bus a Mataró de aprox. 1 hora (jo l´he dormida tota), arribem i intento posar-me a davant, ja que veig corriol hi som unes 500 persones i no bull llepar trafic, i surto bastant a gas, vaig adalantant gent que ha sortit un xic més aviat que les 7, però amb poc rato ja em poso 1r, i em motiva per anar a tot drap.

Arribo el 1r avituallament amb 1 hora clavada, i encara no està ni muntat inclús haig de esperar el tiu que fitxa, ja que té la maquineta parada, bueno i com porto menjar i aigua de sobres ni paro a menjar, i em diuen que haig de anar seguint GR, i jo trobo un camí més enllà i cap dalt, he començat a pujar una barbaritat, i m´estranya fins que veig la senyal que posa GR 5.2, i em dona mal rotllo, em recorda quan em perdia al GR11 i agafava un GR11.1, dic ui fa mala espina, i afluixo el ritme, sé que el meu amic Pau Vives està a la cursa i com no l´he vist a la sortida he pensat que ja em pillaria més endavant, ja que està més fort que jo, i anar mirant enredera...però ningú, penso que li he fotut molta tralla a la pujada i com que fa fred no bull parar, a més fa molta boire i també plou, trobo un coll i no sé per on tirar, i vaig seguint el GR5.2, ja que els altres camins son PR, i vaig seguint pel camí del Turó de l´home per la vallfosca(o algun nom per l´estil), truco al massa, ja que pensava que l´havia fet, 1r de tot se regala de mi, després em diu indicacions, fins que he trobat després de molt de rato perdut i sense veure rés per la boire un corriol de pedra suelta, que cada vegada que baixo més s´inunda de fulles, que fan el descens més divertit i perillós, i un cop abaix ja hi ha un munt de camins i decideixo trucar a l´organització, els i dic per on he passat i casi no s´ho creuen, i els hi dic el que veig, el nom d´uns cartells i no saben on soc, a més he estat molt de rato, ja que no tinc cobertura i es va penjant, bueno el final em diuen que haig de arribar a sant Celoni fins que trobo uns boletaires, que em diuen que sant celoni esta a 21km, no m´ho puc creure,  ho donc tot per perdut ja que sé que és casi impossible arribar abans del tancament del 2n control, però corro a gas, a vegades passo per carretera i és perillós, per la boire i em poso el frontal per que em vegin, fins que després de molt de rato, trobo a 2 dones, els i pregunto per la cursa  em diuen que també la fan, casi els i fotut un morreig de l´alegria, a més això vol dir que estic dins del temps, els i explico la meva aventura i és queden flipan, després de parlar un rato vaig tirant.

I ara comença la meva remuntada personal, avui tenia ganes de anar a tope, ja que és el 1r dia que faig servir productes Vitae en cursa i em bull exprimir aviam si va bé, i la veritat que una passada, ja que he anat a tope i perfecta, cap problema de res,(cosa molt estranya amb mi) ara aniré al meu ritme i un toc més ràpid i fins al final aixís, tothom va caminant, això vol dir que si que m´he perdut molt i molt, sort que portava molt de menjar i a full de liquid, ja que fins el 2n avituallament he tardat la vida.



I ja fins a final al trote guapo, el millor ha sigut anar trobat amics que no sé que hi eren per allà, i ja quan he trobat al meu amic josep dolcet, ja he dit aquí em quedo amb ells fins al final, però no m´han deixat i després de passar una molt bona estona de conversa, gasss a la burra fins al final.



I un cop a meta em trobo l´amic Lorenzo, que acabo d´arribar flipa quan li dic el que m´ha passat, i a l´organització em diuen que mai ningú s´havia perdut tant en les 19 edicions, jajajaja i jo dons el circuit que he fet, molt guapo, aviam si el fan passar l´any que bé per allà, juasjuas, i han sortit 77´5km aprox. Dels 65km originals (i això que a vegades el meu GPS dona un pel menys de km´s i desnivell) amb unes 9 horetes, molt content i bon ritme, ja que apart de la perduda gran, també n´hi han hagut algunes altres, però ha sigut molt divertit, i després a barraques de Banyoles a celebrar-ho.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Busca al web: m1tv entrevista Victor Ligos
El vídeo es una entrevista al president de l'agrupació científico-excursionista (organitzadora de la marxassa) on comenta l'anècdota d'un participant que es perd.
Al llarg del vídeo es van mostrant imatges de la prova on apareixes en una ocasió.

Jou27 ha dit...

ondia que bo, la veritat és que estava a la parra aquest dia,jijjij, merci