dilluns, 1 d’octubre de 2012

Ultra Transgavarres "Skyrunning"


Les Gavarres en estat salvatge

Sortim amb L´Ernest, objectiu fer la UltraTransgavarres, de Celrà a Palamós, i travessar totes les gavarres passant pels llocs més emblemàtics de la zona.




La veritat es que ha estat molt bé, ara de Sant Miquel els Angels ja ens ha començat a ploure i ja no pararia, ha parat un moment, però no per gaire temps, més èpic, ara quan ens paràvem a menjar o beure, ens congelàvem amb un tres i no res.


A mi m´ha sorprès bastant, pensava que casi tot era pista, ja que un dia vam fer la transgavarres de 55km i casi tot era pista, però l´Ernest s´ho coneix molt bé i em passat per bastants de corriols i camins molt guapos, i amb tot el trajecte només ens hem perdut 1 cop i menys de 500metres, increïble.

















Dons jo m´ho he passat molt bé, i és un bon circuit per fer una cursa, ara que s´haurien de netejar alguns camins si és volgués fer, ja que allò s´embardissa ràpid, em anat a un ritme bo, de trotar al pla i les baixades (ritme ultra, de tragar km´s amb un 3 i no res), ens em sentit en tot moment molt bé físicament, però jo al final de tot he tingut una petita molèstia al tibial, que no m´ha agradat, però esper-ho no sigui res i pogué anar aquest finde al Ultra Trail de Guara Somontano.


 L´Ernest fotent el senglanot...





Em parat a jalar 2 cops, més 2 avituallaments sorpreses amb cervesa, improvisats per L´Ernest que va anar ahir a posar les llaunes amb cotxe, perfecta, ara entre pitus i flautes han caigut 5 birres i una gerra de mig,.


the barrefood o fangfood...jijijiijij, nou estil de corre amb més pes


















I que més dir que aquest circuit tsal com l´hem fet nosaltres, som els primers que ho em fet...HEM FET HISTÒRIA....jiijijijij .

no se si es veu però a l´esquena de la fricció de la motxilla amb la pluja, se m´ha fet com una cremada, i fot un mal que tela



dades: