dimarts, 16 d’octubre de 2012

ULTRA TRAIL GUARA SOMONTANO


Disfrutant de les terres del gran somonto 





Dons divendres després de treballar, agafo el cotxe i cap a Alquezar, només de arribar, ja localitzo el lloc on dormiré avui, he trobat una esplanada envoltada de arbres, perfecta per fer nit avui, (això que l´Angela i el Ppong m´ofereixen lloc per dormir a casa seu, els i dic que demà si, però avui ja tinc un lloc..boníssim) ara vaig a veure si trobo amics, i el primer grup que he vist d´uns 10, veig que és l´amic “opa”, que m´han rebut fent una onada, molt bo, i ja cap a sopar, hi ha saludar el personal, però avui sense liarla gaire i a dormir d´hora que demà toca matinar i a més estic un pel cansat.
un crak i bon amic... posa-li els kilòmetres que vulguis, tels farà.





















Dons després de passar una nit molt bona, ja estem disfressats i amb ganes de gaudir d´aquesta zona, que tan poc em conec, és molt divertit, hi ha un pernil penjat a meta, qui carregi amb ell els 35km de la trail, se'l queda, i si és veu que algun atrapat ho ha fet.
grans....MOLT GRANS












































Amb l´amic Luis, amb qui he compartit un munt d´aventures: maraton des sables, tor des geants, etz, etz...

Sortida i Gasss..., com sempre m´he envelat al principi i sortim un grup a davant de uns 7, ens hem perdut un tram i tot, però ho hem solucionat ràpid, però trec una marxa, avui ja vaig dir que no volia patir gaire i ja estic patint més del conte, i agafo un ritme còmode, però alegra, i aquí ja vaig amb l´amic Ruben, que compartirem molta aventura, ara ha vingut un tram abans de tornar a Alquezar molt guapo, passaves per unes passarel·les al costat de rius i gorgues molt guapo, després s´arriba a Alquezar al cap de 15km, arribo i comencen a dir coses de mi per megafonia, no sé com però sabien fins i tot la talla dels meus calçotets, jijijiji, i bueno aquí ja ha començat a apretar la calor, però encara s´aguanta bé, i ja anem xarrant i trotant a bon ritme, hi ha un tram de baixada que m´he fotut una nata que tela, m´he fet mal el genoll, i al dit m´ha entrat com una pedra, i em fot mal, però al cap d´una estoneta ja ni m´en recordava, soc un queixiques, jijiji.

el final d´una llarga pujadeta, cap baix....


Els quilòmetres em passen ràpid, però arriba un moment que la calor apreta de valent, i estem a octubre, jo no sé si tant, però l´organització deia que a les 2 del migdia estàvem a 38º, jo crec que s´han rulat, però la veritat és que ha sigut dur, i jo, m´he quedat sense sals, i només he menjat fruita, ara estic beguen com un cosac, i tinc la sort que l´amic Rubén de tant en tant em dona una mica de sals, després he apretat a la pujada, i baixant, em diuen que el 3r està a 5 minuts, collons, si que vaig enxufat, però no li he donat importància, he vingut a disfrutar del dia i del lloc, i naltrus el nostre joc preferit, ziga zaga i un altre avituallament a un poble amb bon ambient, em sec a una cadira 5 minuts i tornem a la marxa, ara ha vingut un tram que hi ha escaladors, hi han tret les marques, no sabem on és el camí, em tingut la sort d´un tiu que ens va cridant i indicant, però és allò que li dius, a si moltes gracies, fas 200 metres i ja no ens recordàvem de per on era, i com si fos Deu, des de dalt sentim una veu, és el mateix home, ens va indicant dreta, esquerra, jo mirava per dir-li gràcies, però no el veia, ara ell si que ens veia, ha sigut molt graciós i ens ha salvat el cul de perdre'ns una eternitat.

Bé una pujada guapa, ha sigut el tram més dur de calor i de tot, en Ruben seu a terra i em diu tira tira, em sec al terra i li dic, que va ara mateix és el que pensava, jijiji, puja un altre noi, que va molt cuit, però hem descansat 3 minuts que ens han reactivat de una manera brutal, fins a l´avituallament a gas.
brutal !!!!!!


Aquí trobem a l´amic jon, un compi del meu amic J.ignasi, anem un ratet tots junts, abans de la última pujada llargueta, hi ha un avituallament, aquí trobem el que va 4rt, ja ens l´havíem trobat al anterior avituallament, hi quan entràvem, ell sortia a full, jijiji, aquí ja veig que no em senta bé ni la xindria, que és de lo que m´he alimentat avui, no tinc la panxa bé, estic el km 65 i sé que no aniré tan fi fins ara a meta, i ja pujant li dic al company que tiri, que si és troba bé, que apreti, que ja em passat el més dur, i ara encara podria fer podí, però amb cap, que encara faltava una miqueta, dons el col·lega, ho ha fet tal i qual, hi ha acabat fent 3r, una llàstima no poder seguir amb ell, veia una remuntada com la del UT Montsant, d´aquelles que vas amb bon rotllo i d´aquí tires forçes, quan disfrutes, és quan les coses surten bé, i nosaltres ens ho hem passat de conya i em disfrutat moltissim, però la panxa no m´ha deixat, i es normal, sense gasolina la maquina no xuta, i he tingut que seure en una pedra un rato i tot, merda no puc córrer, ara mateix, i he anat tirant com podia.

va falten 4 kilòmetres

Ara queda un baixadot molt llarg, dons d´aquí a meta, he pogut trotar a un trote molt i molt suau, tant que m´han passat 3 o 4 corredors, però jo haig de arribar sigui com sigui i l´objectiu és sense patir, acabar bé, però entre el no menjar i tot, em comencen a venir rampes, quina merda, i ja casi a baix, ja haig de encendre el frontal, i a pel tram final, serà dur, però jo acabo segur, ara que a l´últim avituallament, em diuen que hi ha un tiu a l´ambulància, li dic, però si queden 4 km, però és veu que està xunguillo, bueno aquí em prenc una xocolata calenta, que em senta malament, però està tremendissimament bona, i ja pujada de riure i baixada de més riure i meta, inclús a falta de poc m´han adalantat 2 corredors, però ja fa moltes hores que estic amb la mentalitat de no patir i no li he volgut enxufar, i si puc dir que he disfrutat molt aquesta cursa, menys a l´última pujada que l´estomac ha fet de les seves, ara no he menjat res solit amb tota la cursa, i és normal que passin aquestes coses, com sempre dic, haig de millorar aquest tema i encara disfrutaré més, cosa que veig dificil, jijijij, i l´entrada a meta ha sigut increïble, un passillo amb moltissima gent, molta, i les terrasses també plenes de gent, molt guapo, he fet unes birres amb amics, després hem sopat amb l´Angela, tot esperant al ppong, que també ha patit molt de estomac, a part que s´ha deixat els entrepans a la nevera, jijiji, i jo que portava 1 kg de menjar i torno amb exactament el mateix, és ben bé, o jalo la ostia, o no jalo res, i després ja a casa els craks a dormir, que avui si que he fet de ocupa...(un altre cop), es que està ple de bona gent al mont, fins la pròxima amics.

Cara de finisher....Yeaaaaa Baby


Amb l´amic Ruben, hem compartit molta part de l´aventura 



kilòmetres: 98 km
Desnivell+Positiu: 5.600 metres+
Temps: 12:49:12
Posició: 9

kin crak