UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dimarts, 25 de setembre de 2012

Duatló de Campllong 2012


Després de passar la tarda recollint raïm, i a la nit provant els fruits d´aquests (però ja fermentats), l´endemà tocava anar d´excursió a Campllong, i havent dormit ben poc feia un xic de mandra i tot, però tot és posar-s´hi, vaig amb l´enrampat del Say, ja li dic que el córrer si que li fotre i com ho vegi l´esper-ho i fem el tram de bici junts, la veritat no tinc ganes de patir avui, a més fa 10 dies del Tor des Geants i ja vam patir prou els 330 km.
GASSS........!!!!!!!

Sortida de treure el fetge, em poso a davant, i al cap de poc ja passa un de bici esteve que fot unes gambades que ni de conya li puc anar a roda (es veu que és el campió del mon de duatló) i cony miro el rellotge i anem a 16 per hora, a més crec que vaig el meu màxim i no em sento molt còmode, inclús a mig recorregut haig de parar com un moment a recuperar una mica, no sé si el vi d´ahir va tenir algú a veure..., però aquest moment que he parat m´han passat uns quants corredors, i torno a trotar i em vaig sentint millor i ja vaig recuperant les posicions d´abans, això és molt competitiu i jo no ho soc gaire, ja que la gent va per feina, i a mi m´agrada almenys comentar la jugada, xro....això no son ultres, això és com el joc de la cadira, bueno i després de travessar un munt de camps acabats de llaurà (molt divertit per cert) i a punt de arribar a Campllong, veig el primer que entra el poble, uns 2 minuts, i entrem el 3 i 4 junts, bueno entro a boxes, em poso les sabates miro a la dreta i flipa la gent deu córrer amb les sabates de anar amb bici posades ja que veig un munt de gent que va a full, jo m´ho he agafat amb calma, bueno 2 o 3 minuts, la penya tarda segons, però com vaig bé decideix-ho no esperar en Say.
FFUUaaaaaaaa.....!!!!!!!!



El tram de bici ha sigut molt divertit, pensava que era tot pista i a saco, trams de travessar rius amb taulells, molt divertit però n´hi ha hagut un que dic, aquí fijo que es mata algú, el pitjor de tot han sigut les pèrdues, s´havia d´estar alerta i amb lo enxufats que anàvem dons normal, jo m´he perdut com 5 o 6 vegades, de poc temps, però et giraves i veies les bicis com passaven i tu merda, la 2na meitat del circuit no era tan perdedor, però el principi...bueno és part del joc, i el circuit m´ha agradat, una barreja de corriols, pista i camps a traves, molt entretingut, ara la gent i va fort amb la bici, al final que ja anava tot cuit, m´han passat 4 bicis que semblaven que acabaven de començar a pedalar, també haig de dir que feia com 6 mesos que no tocava la bicicleta, i es clar els últims 10 km s´han fet durets i tot, però ha molat i el final molt bé i content ja que he arribat bastant sec, i he acabat a 4 minuts del 3r i a 15 minuts del 1r, en Say tb li ha anat molt be.

Arribada a meta


Correr: 33:36 pels 9 kilòmetres
Btt: 1:10:12 pels 25 kilòmetres
Total: 1:43:48
Posició General: 13 de 222