UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dilluns, 14 de maig de 2012

HOKA HIGHLAND FLING RACE


POSANT TOTA LA LLENYA AL FOC


Si amb alguna cosa no tinc problemes és amb el dormir, però aquesta vegada per altres histories no he pogut dormir ni 4 hores, i malament, son les 5 del matí i em llevo cagant llets cap a l´estació a pillar el metro cap a Glasow, i després he tingut que pillar un taxi fins Milngavie 25€ em costa la broma, però per altre banda em vaig estalviar la inscripció, em van dir que no havia de pagar, el perquè no el sé, poder per que era estranger o poder perquè per Internet havies de posar curses que havies fet, i poder em van beure molt atrapat o molt enrampat, no ho sé xro tampoc vaig preguntar el perquè simplement vaig dir: -a vale, p.mare i moltes mercès.

Fot un fred que pela i això que les dones i veterans han sortit fa 2 hores, una llàstima ja que m´han comentat que hi ha la Emma Roca i m´hagués agradat saludar-la, saludo a un parell d´escocesos que vaig conèixer a la cursa de Glasgow-Edinburgh , com mola el bon ambient que hi ha en les curses aquí hi ha l´altre banda del món sempre hi ha bon rollo, això encara fa més gran aquest esport.

Per feina, donen la sortida i la veritat és que tinc ganes de donar-ho tot i de fer una bona cursa ja que és la cursa més famosa que hi ha a U.K., o això he entès, avui tocarà exprimir-se al màxim ja que els de la meva categoria només tenim 13 hores per fer els 85 km i 2.000m de desnivell positius, dons som en total casi 600 entre categories i grups. Patam i sortim a tot drap com de costum, 2 sorten a l´esprint i jo i 4 més fem un segon grup, de moment sempre veiem els de davant, xro van a tot drap, estem a un ritme de rebentar-ho tot el km20, però va bé de moment, parlo amb un xabal que em comenta que és alemany i que córrer per hokka, i que només ha vingut per córrer la cursa, deu ni do, de moment el camí es planet, hi ha molt de fang i 500.000 tankes que em de anar obrint per passar, els paisatges son brutals, muntanyes nevades i unes vistes que posen calent, arribem el primer control (milla12,6, km 20) en 1:27, a 5 minuts dels primers, només paro ha omplir d´aigua i s´em va la penya esprintant, hi va fort el personal, n veuen ni aigua, i jo porto 1 litro i la gent va sense bidons, hi ha gent en punts que els hi donen aigua, xro un s´ha de hidratar bé no? No només fotre un trago cada 10 km, jo almenys necessito fotreli al mam.

Després de esprintar per no perdre roda, anem menjant km´s intento amb el meu super catalinglish que m´expliquin com va el desnivell, entenc que hi ha dos pujades un pél llargues, i m´ha ajudat un xic ja que no sabia ni el desnivell ni com era la cursa, el principi massa rodadora, la segona part de la cursa molt guapa, tb rodadora, però trams brutal, i cap el km 35 començo a afluixar el ritme i ja em quedo una mica més endarrere amb un altre que també prefereix frenar un xic, 1ra pujada guapa, que la agraeixut molt, baixada i arribem a Rowardennan (milla 27,2, km 43,7) en 3:51, la cosa va molt bé si hagués acabat aquí la cursa, però falta la meitat, i a partir de aquí, ja començo a tirar de cap enlloc de nervi.

Vaig a trote coxinote, ara bé una zona més tècnica de puja i baixa que tb va bé, xro rebenta bastant al canviar de ritmes i intento segui el company, però en 10km, em bé a beure el meu millor amic el senyor “Ramon de les olives” buff vaig colocat perdut, em sec a una pedra i reposo els meus 5-10 minuts de after-pajara, bueno segueixo mig trotant-caminant fins a Bein Glas Farm (milla 38.9, km 62,6) Amb 6:56, el ritme a baixat fort, però no em rendiré, ho tinc més clar que l´aigua.

Aquí em fotut les botes de papeo, necessito jalar fort aviam si em recupero una mica, he estat uns 20 minuts menjant sense parar, i segueixo ara vaig fent igual al mateix, aquí haig de tirar fort de cap, però avui no el tinc molt fi el cap, el tinc en un altre lloc i no estic per la feina, però a poc a poc em vaig refent, el final les últimes 4 milles, ja estic bé i vaig a tope, un pèl tard però tinc ganes de fotrali gardela al final, hi arribo a Tyndrum i cap a meta falta gent.

Temps: 9:27:44
Desnivell positiu: 2.000m
Kilòmetres: 85 km
Posició categoria seniror: 17é
Posició general: 34


Entrada a Meta


1 comentari:

david ha dit...

Aviat l'anirem a veure tots dos de bracet aquest en Ramon... je je je