diumenge, 5 de febrer de 2012

Sonades d´un Enrampat del cap...tremola 2012

Ja tinc el calendari fet per aquest 2012, però la veritat és que a principis de 2011 tenia un projecta per aquest 2012 molt interessant però simplement perquè soc un vago no serà possible, i ara m´en penedeixo de no haver-m´he mogut, la qüestió es que era un projecta en que era essencial trobar esponsors (sinó impossible), la cosa va rotllar bé en un principi i la idea estava sobre la taula, i veia que si em movia podia arribar a complir un gran repte, i només va faltar tirar la carta a la bústia, com aquell qui diu, vaig fer una mena de carta explicant l´objectiu, i quines eren les meves intencions, i la veritat és que estava molt currat, però entre histories i histories ho vaig deixar abandonat i allà està, però bueno ara tinc nous somnis, noves aventures que espero poder viure-les al màxim.

GR-10 X-TREM, 93 Km i 3.800m D+, ja està feta amb un crono de 10:50:00, comencem l´any amb més bones sensacions de lo esperat, ara a seguir a tope.

MARATRAIL 45 Km, serà de les més curtes de la temporada, però una de les que més ganes tinc, ja que és la cursa del meu poble i aquest any que és la 25ena edició, serà més especial i més llarga, i que cony, és la zona que més m´agrada del món, és la meva terra, el meu santuari, imagineu un nen petit quan juga amb la seva joguina preferida lo feliç que és en aquell moment, dons jo cada dia que entreno per aquestes muntanyes soc igual de feliç, és una terra que forma part de mi, jo em sento part d´ella i estimo cada camí, cada planta i cada pedra, quan no i soc ho trobo a faltar molt, poder per molts és simplement una zona amb 4 muntanyetes, per mi és el paradís, hi he passat tant bons moments.



GLASGOW-EDINBURGH ULTRAMARATHON, 56 milles, uns 90/95 km, aprofitant que estic a Escòcia un temporadeta abans de tornar a la fabrica a treballar, aprofito per fer una curseta, lo bo es que visc a Edimburg i només haure de agafar el tren fins a Glasgow, tornarem corrents, la putada és que no he trobat desnivells i tinc por de que sigui tot pla i encara tinc més por que sigui tot asfalt, però no crec, ja que forma part d´una competició de 9 curses, com si fos la copa catalana d´ultres de casa, el que aquí en diuen copa d´ultramaratons..esper-ho, imagina, mai he fet cap cursa de asfalt i si faig 90 km del tiron sense mai haver-ho entrenat pot ser una mica radikalet no??

INTERMÓN OXFAM TRAILWALKER, 100 km, Aquesta cursa em fa molta il·lusió fer-la, poder ajudar a la gent necessitada m´ompla molt i tot l´equip estem amb unes ganes enormes de participar-hi, el que no motiva tant és que és tot carrilet i aquesta serà la meva dificult psicològica, però sapiguem que estem corrent per una bona causa serà el que ens farà triomfar.

CAMÍ DE CAVALLS, 185 km, 2.900 m D+, ara cada any fem sortida amb els meus amics de sempre els “ENRAMPATS DEL CAP”(aquest nom no és per rés en concret simplement és que tots estem cuits del cervell). I l´any passat ja vam fer expedició a la Transgrancanaria i va ser una festassa, crec que aquest any serà més Yonki, ho dic perquè em fet un millor plantejament, primer fer la cursa i després fer la festa, no com l´any passat que va ser primer la festa i després la cursa, va destrossar molt més i tinguen l´hotel un “todo incluido” que tot deu invita a tot deu, ja et pots imaginar com va anar la cosa, i la cursa bueno molts kilòmetres i poquet desnivell, però em fa molta il·lusió, perquè quan era petit (fa uns 10 o 12 anys), vaig fer la volta amb bicicleta i guardo uns records increïbles...tornaré...

 



SWIS IRONTRAIL, 201 km i 13.000m D+, crec que serà molt dura i preciosa a la vegada, quan l´any passat a la fira del UTMB, vaig veure un estanc que anunciaven aquesta cursa, no me l vaig poder treure del cap, em deia aquesta aventura no te la pots perdre per rés del mon, fotrem una bona expedició a un país que m´encanta..a tope Suïssa




ELS BASTIONS, 85 km, 6.620 m D+, la zona és brutal i tinc ganes de fer-la, molt muntanyera i dura, com les que m´agraden, seria una mena de cavalls del vent, però més dura crec.....perfecta, estava dubtant molt si feia la Volta Cerdanya Ultrafons, però al final m´he inclinat a fer Bastions i Emmona en substitució VCUT, deixarem que facin la 1ra edició i l´any que bé ja la farem.


ULTRA TRAIL DE L´EMMONA, 106 km i 8.500m D+, segurament la cursa més dura d´Espanya, aquest any a part de ser de la copa de Ultra trails, també és Campionat de Catalunya d´Ultres, això vol dir que hi haurà molts amics i m´he decidit a tornar a fer l´Emmona i això que crec que ha canviat una mica des de la 1ra edició, a recordar belles pajaras.















GRAN RAID DES PYRÉNÉES, 160 km i 10.000 m D+, serà l´última prova de foc abans del dia del judici final, al no entrar en el sorteig del UTMB (soc el tiu que té menys sort en sortejos), vaig decidir fer aquesta prova que tan bé me n´han parlat, més muntanyera que el Montblanc i serà una bona aventura.




El Somni més gran el: “TOR DE GEANTS”, amb 330km i 24.000 m D+, qualificada com la cursa de muntanya més dura del món, bueno ho haurem de comprovar personalment, i després podré puntuar-la, lo que és segur és que és molt llarga, i amb molt desnivell, la qüestió serà entrenar el màxim el no dormir, que en carreres llargues quan tens son és una gran putada i intente-re dormir el mínim possible i fer becaines de entre 30 minuts a 1 hora, i el més important agafar-m´ho amb molta calma, per sort conec a molta gent que ha fet aquesta prova i em poden ajudar amb moltes coses, el que sé del cert és que si acabo i estaré com a mínim unes 100 hores corrents +o- i et poden passar, bueno més ben dit passaran moltes coses, des de tenir orgasmes a pensar en el suïcidi...jejeje, però haurem de fer servir la neurona al màxim.

 Es tan llarga la cursa que el desnivell està dividit en 2 sinó no hi cap a la pantalla



CAVALLS DEL VENT: 85 Km, 6.000 m D+, sempre m´ha encantat aquesta zona, tenim el paradís al costat de casa, unes muntanyes que enamorant, a més hi ha més al·licient ja que aquest any serà 1 de les 5 proves de les Skyrunner World series 2012, li haurem de fotre canya a tota la elit mundial, jejejee, i és que Cavalls és molt especial, i és mereixen que formi part de la copa del món.



possibles curses més:
-MARATÓ PIRATA DE MONTSERRAT: em fa molta por, allà l´home del “masso” és diu “Charter3” i et fot uns calambrasos al cervell, k ni la pajara més seria la supera, jejeje,

-PUJADA AL MONTSIÀ: si estic viu després del Tor, encara que sigui curteta, tinc ganes de anar de festa amb els amics d´Alcanar i que millor que compartiri km´s a les seves terres.

-també havia pensat de fer un IRONMAN, però em volia posar a la sortida de meta i fer 1 Ironman sense mai haver fet ni natació ni ciclisme de carretera ni cap cursa d´asfalt, però ja no em fa tanta gracia, ja que aquí a Edinburg, faig natació(si s´en pot dir nadar del que faig, el que si que faig és traga aigua per un tub, la pròxima publicació el blog parlaré d´això) i spining (tampoc és ciclisme de carretera, però jo només he fet bicicleta de muntanya i això seria més similar a la carretera, suposo), i segurament la cursa que faré aquí serà bastant asfaltera, o sigui que ja no em fa tanta gracia, poder aniré amb uns altres amics, també son un pél Enrampats, els “ Koalas” a fotre un Ironman que fan, que és més divertit, haig de quadrar dates, però el que em posava calent, era pensar que estaria a la sortida envoltat de corredors que només miren els seus rellotges i van vestits amb una especia de tops i m´imaginava allà mig, vestit com si estès apunt de fer un ultra amb la meva motxilleta i els meus pals i fotre el cantasso més gran de l´història mundial, no tinc rés encontre de la gent que fa ironmans el contrari tinc molt amics collonuts que ho fan però la meva ment és molt “alocada” i tinc ideàs “locas” com aquestes, bes a saber poder algun dia faré un ironman entrenat.

I Alguna cursa més que segurament caurà, però com vagi evolucionant l´any veurem, aquest any faré menys curses, però un pèl més llargues, cada temporada vaig evolucionant o canviant com a corredor al principi només volia córrer ràpid i fer bons resultats, després ja només volia fer moltes curses, estava en fase d´addicció i necessitava fer moltes curses i sense mirar resultats simplement disfrutar, ara ja només busco fer aventures més llargues, a vegades arribava a meta i estaves fet una merda portaves 10 o 15 hores corrents i estaves destrossat però per la meva ment pensava, ja està ara, que dutxa i cap a casa, bull/necessito més festa, més patiment, més...més...més.....és com l´addicta que vol l´últim xut abans de anar a dormir, jo volia una dosi més d´endorfines abans d´acabar(no sempre, però més d´un cop).

a Viure aventures extraordinàries, hi ha realitzar tots els somnis possibles...

5 comentaris:

Luciano ha dit...

El ultra Glasgow-Edimburgo sí es plano y mayormente por asfalto o pista compactada, según lo que puedo apreciar haciendo zoom: http://www.mapmyrun.com/routes/view/12376180
Me parece que este año ya no te veo más, así que mucha suerte con tus proyectos.

Jou27 ha dit...

una lastima luciano, haber si nos vemos en algun entreno, puede una porta del cel, o algun que otro entreno, haber.
pues vaya putada si tengo k hacer 90 km´s y con tan solo 191m D+, me puede dar algo, però bueno iremos d´excurcion para hacer alguna cosilla, es que las otras carreras k hacen por aquí son muy lejos.
un saludo joel

Víctor Garanto ha dit...

Jooooooooooder!!! :0
Volem en Joel a un IM!!! ;)

Jou27 ha dit...

victor vale, xro tu m´has de fer d´entrenador, k acabaria de nadar si sobrevisqués i no sabria on anar a buscar la bici...jeje
ns veiem a la maratrail el 26 crak

fanbike ha dit...

A.C.O.J.O.N.A.N.T.E. el calendario
SALUT I FORÇA!!!!