diumenge, 29 de gener de 2012

Intermón Oxfam Trailwalker 2012, siguem solidaris


 Sí, a mi m´agrada còrrer.

Em fa sentir viu, lliure. Quan m´endinso enmig la natura activo tots els meus sentits al màxim, sento tots i cadascun dels sorolls del meu voltant, i cada imatge que veuen els meus ulls són com cuadres perfectes en 3 dimensions. Em sento part d´ella. Sóc un animal petit enmig de l´infinit, i quan estic corrents sobre una cresta amb barranc a banda i banda sento que floto per sobre el món, em sento part d´ell, i m´encanta sentir l´energia que em dóna el terra a cada pas que faig, em fa sentir que estic envoltat de vida, i aquesta sensació m'apassiona.

Tot és perfecte quan hi ets, sinó ho tingués no seria feliç. Però tot és satisfacció personal, i per primer cop deixaré de ser tan egoista, i correré sense pensar amb mi, correré pensant en els altres, i el plaer el trobaré sabent que estic ajudant a gent necessitada, que ho passa malament per sobreviure i cada dia és una batalla per a ells, i aquest cop ajudarem lluitant per una bona causa.

Som en Joel, - Angel, -Senci, -Jordi, i de suport: -Neus, -MariAngels, tots som de Casademont, i farem cada pas, cada kilòmetre i cada hora, fins aconseguir fer els 100 km, per ajudar-los, en aquest cas ajudarem a la gent pobre d´Etiòpia construint pous d´aigua.

La gent d´allà està fins a 6 hores per anar a buscar aigua diàriament una aigua que no és ni potable.

A Etiòpia n'hi ha molta d aigua, però és subterrània i no tenen els recursos per construir les infraestructures per falta de diners, i aquí és on entrem tots nosaltres, els que Euro a Euro podrem fer construir pous per conseguir aigua.
Aquesta és una bona manera per començar. Qui s´animi pot fer la seva aportació a: http://trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos/ficha/casademont%2C-solidaris-amb-el-m%C3%93n

Anima't i dóna el teu petit granet de sorra, encara que sigui 1 €uro, nosaltres t´ho agrairem molt, però a la gent a la que ajudis t´ho agrairà eternament.




junts ho aconseguirem