dilluns, 8 d’agost de 2011

CARROS DE FOC, directa per la vena

Ens em ajuntat un grup de sonats per fer la travessa de CARROS DE FOC.

Tots anem al Ultra Trail del Montblanc i és una bona excusa per entrenar una mica., anem l´Esteban, l´Albert, en Gerard, que compartirem apartament per Chamonix, falta en josep mª que no ha pogut venir per feina, després també han vingut en Vicente i en Santa, 2 cracks que també venen al UTMB.

Anem amb cotxe fins a Viella i després fins a un parking, com és un parc natural no et deixen entrar en cotxe, però si que et porten amb taxi un tram de pista i et sablen 30 €urazos (plus de nocturnitat??) i després igualment has de caminar 30 minuts, o sigui que decidim anar patajant 1 horeta fins a la restanca, dons anem esquivant salamandres fins al refugi, allà trobem l´esteban i en gerard que els donem una sorpresa diguen-los que pirem ja, i sortim a les 01:15, enlloc de a les 4:30 que teniem pensat sortir, ara serà duret perquè des de dijous que vaig anar a dormir a les 12, fins diumenge, no h trepitjat llit, però no em fa rés, i apart va perfecte per entrenar la son, ja que el finde passat a la 2na nit despert tb tenia son.

Ens posem els frontals i anem fent molt animats, fins que de cop i volta ja no sabem on estem, ja se sap que de nit tot canvia, i això que 3 dels 6 que som han fet ja carros, em donat la volta a un llac i em començat a pujar i baixar per llocs que poder mai l´home ha trepitjat, jeje, i un cop és fa clar cap a les 6:30 matí, ens orientem i veiem que estem a menys de 5 minuts de Ventosa, o sigui hem tardat 5 hores per fer un tram de 2 hores, comencem la festassa.

Però un cop clar tot és diferent i fàcil de trobar, i anem disfrutant i menjant km´s, la zona és brutal, i jo em sento molt bé, anem pujant i baixant ports, la festa es brutal, llàstima que en un tram en santa s´ha regirat el turmell i en gerard s´ha fotut un trau el genoll, però els 2 com bons guerrers han lluitat fins al final i això que en santa tenia el turmell inflat de collons, quins cracks.

Hem fet 9 refugis i hem parat a tots, a mitat de camí hem trobat a un noi de Vilanna que anava amb un gos que flipes, el gos ens portava pel bon camí, quan és fa fosc per 2n cop pugem a un port, veig que tothom tira bé i li enxufut una mica a la baixada i veig que la gent va tirant però al cap d´un rato, només segueixen 3, merda l´hem liat una mica, però al cap d´un rato trobem els altres, i son ells qui van pel bon camí, i després de creuar uns aiguamolls ens retrobem, ja només falta un tram final, molt lios i comença a ploure, ens perdem una mica, amunt i abaix, però finalment arribem a la restanca,.
Estic molt content perquè apart de passar-m´ho molt bé m´he sentit molt fort tot el rato i he trotat molt a gust i tots hem tirat molt bé i em disfrutat molt, 26 hores brutals, descontant unes 4 hores de pèrdues, uns 20 minuts de parades a cada refugi (x9) i 2 hores de anada i tornada del parking a la restanca, està prou bé, em anat de puta mare., m´havien dit que carros era més suau que la porta del cel, jo dic que és molt semblant la zona i el terreny, poder una mica més corrible i a la porta fas més altura, personalment les 2 drogues col·loquen igual.





















6 comentaris:

Gerard ha dit...

Molt bona Jou!! Quina il·lusió fa veure les fotografies, amb la d'estona que vam passar plegats.
Casundéu quin fart de voltar per la nit. Comença el compte enrrere de la UTMB!

Oriol ha dit...

Molta sort. Passeu.ho bé

Albert Perez Valero ha dit...

Sou els Puto cracks!!!Soc un privilegiat de compartir totes aquestes aventures amb vosaltres!!! Força Montblanc!!! Molta sanfaina ens espera!!!

Jordi Caba ha dit...

Joel! Jo els vaig fer dissabte tot sol! quin dia hi ereu vosaltres? Osti que dur que va ser!

Jou27 ha dit...

Vinga nanus un entreno collonut, ara el Montblanc ens espera, farcida de samfaina.

Jordi: nen no em diguis que dissabte estaves tot sol fent carros i nosaltres 6 sonats que tb entrenàvem pel montblanc estàvem allamateix, kina putada hagués sigut genial que haguéssim pogut entrenar plegats, mmuueee, alguna altre em de quedar, vinga makina ens veiem a chamonix

david ha dit...

Macho... no dono a vast amb el teu bloc.
Descansa una mica que el Montblanc t'espera, de ben segur arrasarás, je je je.
Sort.