UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dilluns, 30 de maig de 2011

Embardissades i fantasmes pels camins dels matxos

Part de l´equip 2 de 9 Desperta Ferro, em quedat per fer un entreno, per començar a familiaritzar-nos amb tot l´equip, que anirem a la TransAlpine-run, el plan era fer la marxa “pels camins dels matxos” de 58km i un desnivell total 6.000 m, una prova de la caminada de resistència de la feec.

Dons a les 4 mati, ja estava llevat, amb una mica de febre, ara ahir a la nit estava fatal, vaig intentar trotar per casa i el cervell casi m´explota, però demà és dissabte, no tinc cap cursa, i no hi ha cap excusa per no fer la sortideta llarga de la setmana, dons m´he pres un ibu i cap a vila-seca, anem en Lorenzo, la Montse i la Angela, al principi, com ningú és coneix el tram, em tirat de gps, i em tardat casi una horeta a trobar el bon camí de sortida, però això nomes és el principi d´una aventura passada per corriols fantasmes i embardissades per mig de bosc.

La veritat és que el primer tram és molt ben perit, està ple de corriols, bosc i muntanya, una zona brutal, el que m´estranya és que n hi hagi vingut mai per aquesta zona, si ho tinc a 1 hora de casa, dons molt guapo i molt bona companyia.

Tenim pèrdues constants, però tart o d´hora trobem al camí, fins que he agafat al mando de la capitana i he portat el grup, al principi perfecte, fins que algú ha dit, ostia des de que en Joel porta el GPS, que no ens perdem, dons el clàssic de sempre, ja estem perduts de collons, ara no és poden caixar, ja que em fet uns corriols que ho podríem batejar com els camins del matxos extrem, i des de aquest punt, han sigut pèrdues constants, una de molt heavy, que el gps anava pitan i jo em pensava que era perquè anàvem bé, però després de fer un llarg descens que no havíem de fer, tenim el puigsacalm davant, sabem que em de anar al pic, i decidim, fer un recte des de abaix casi, dons vinga amunt, realment a mi m´ha agradat molt, ja que m´agrada això de embardissar-me a mig de bosc i trobar camins, ara el ritme és super lent ja que cada pas és difícil de passar, i molt dur.

Però sempre em acabat trobant camí...tart o d´hora., inclús al final em adreçat algun tram del camí, i ens em saltat el tram de cabrera pel tema del futbol, ja que anem justets, però ja em dit que el farem sencer algun altre dia ja que tots ens em quedat molt satisfets del circuit, l´últim tram és més pistero, però és van creuant amb corriols i algun riu. 

I encara sort n´em tingut que la Montse, ha trucat a un amic, que ens vingués a buscar a falta de 5-6 km sinó ens perdem al futbol.
 
Al final a falta de 8km´s, m´he tingut que tornar a prendre un ibu, ja que la febre tornava, a més ha sigut parar de córrer, entrar el cotxe i al cap de 35-40 minuts tornar la febre fins ara que encara estic xungo i amb angines, a més al futbol el vaig beure a casa i enlloc de cervesa, em fotia llet amb mel, una mica trist si és la final de la champions, però és el que hi ha, el meu estat pot ser a causa de estar dèbil de defenses, cosa ke  no m´extranyeria mirant la tralla que li fotu al cos, ara perilla la meva participació a L´ultra de Nargó la setmana que bé, aviam si recuperut.

Una sortida molt recomanable, i que repetiré/em segur amb l´equip al complet, ja sigui amb entreno o amb cursa, al final han sortit 52 km´s., merci a tots ha sigut un dia de puta mare.