diumenge, 22 de maig de 2011

COSTA BRAVA EXTREM RUNNING 2011

 RUNNING A LA EXTREMA FESTA DE LA COSTA BRAVA

M´alegro molt de beure com aquesta prova cada any que passa millora, i a passes agegantades, si, em fa il·lusió beure com en Xavi Marina, la neus i tota la família CBXR, s´en surten i triomfen, és una aventura molt familiar i et fan sentir de la família, i jo ja mi sento.
La gran p.tada, ha sigut quan en arribar a blanes, veig que m´he deixat les bambes de correr, tinc les Salomon i les mizuno, però les salomon eren per donar o llençar i les mizuno em fan mal els peus, a més no portava les plantilles, ara que ja m´havia acostumat, bueno encara sort que duia aquestes al cotxe.

La petita moguda del Say.
Surto de Bonmatí, vaig a buscar l´Angel i cap a Blanes, en Say està a Tossa i ha tingut uns quants tinglados, ha arribat 15 minuts després del tancament de dorsals, i això que ha sortit a quarts de 12 de Girona i la cursa comença a les 3h, havia de pillar un bus, parada i pillar un altre bus, dons a agafat el bus bo, baixa i torna a agafar el Bus cap a Tossa altre cop, i em truca 1 hora després de pillar el 1r bus i em diu que encara està a Tossa que pillarà un taxi ja que sinó s´havia de esperar 30 minuts per tornar a pillar el bus, jo encara no ho entenc tampoc, però lo bo del tema be ara, i és que un cop al taxi, a mig camí i no sé perquè, li passa el mateix que dona la volta i torna a Tossa, fins que s´en adona que torna a donar la volta, el taxista deuria pensar que anava de visita turística, bueno una historia que ni ell mateix entendrà mai, jejeje, la questio és que és va deixar la pasta amb transport, i a l´hora del material obligatori, no tenia el bitllet de 20€ de material obligatori, i bueno li he deixat 5 € i 5 que tenia por ai, i li han deixat passar, ara pels pels no arriba. “Histories del tiu Say” una de les tantes i aquesta s´havia d´explicar.


Blanes-Tossa, 25km i 1.500m desnivell positiu.

En Aquesta etapa l´any passat vaig quedar 2n i sabia que aquest any estava més fluix, ja que fa 6 dies estava fent la Transvulcania, em començat com sempre per davant, però el grup és va estirant i fem un bon grupillo de 6-7, entre d´ells Josep, Juanmi, Jaume Tolosa i uns quants senglars més, de la cursa, em recordava de casi tots els trams i sabia que el tram final era dur, 4 pujades que tenen tela, i al principi de la 2na a falta de 4km´s, ja em quedo una mica enredera del grupet, i vaig tirant sense forçar la maquina, fins al final i entrant 7é amb un temps de 2:34:13, uns 15 minuts més que l´any passat, he patit bastat de peus, per culpa de les plantilles.

Felicitar en Juanmi (company de kick-boxing) que ha fet 3r de la selva marítima amb 2:32, i en say que ho ha fet de puta mare per ser la seva 2na cursa.

Aquest any hi havia pitza i després de cada etapa un tallet acabada de sortir del forn entrava de muerte, seguit d´un massatget a 4 mans que més vols demanar, i ja anem a l´hotel amb en Say i l´Angel.,cap a sopar i després a fer un parell de birres.

 





Sant Feliu-Torroella, 55km i 2.000m desnivell positiu

Sortida a les 9:30, també intento anar amb el grup de davant, però ja veig que no és al meu ritme, em fa una mica de ràbia no poder seguir, però ràpidament canvi de xip. Em quedo un pel endarrere, cosa que no ha anat gaire bé, ja que he anat tota la cursa sol, bueno a Palamós m´ha passat en Jaume Tolosa i L´Esteban, però la resta dels 55 km´s sol com un mussol, i això el que m´ha fet ha sigut anat còmode i quan estava una mica fluixet aminorar el ritme, ara en aquesta etapa he gaudit moltissim dels paisatges, m´he trobat a mi mateix, en algun moment he deixant anar algun crit de guerra adrenalinic, ara la part absurda del dia ha vingut a la pujada més forta, en 1km pujava uns 300m positius i jo soc tan burro, que he decidit fer la pujada a sac per guanyar temps, ja que em pensava que era la última pujada, però no ha sigut eixís, a ¾ de pujada i a ritme de kilòmetres vertical, he pillat una petita pàjara, que m´ha fet baixar molt el ritme, i encara faltaven uns quants molts repachons que no sabia, això em passa per anar de llest i no mirar mai desnivells, ni mapes, a l´últim control hi ha en Josep Pera i em diu que falten 10km, estic en el moment yonki del dia fent aquest tram, ara vaig tirant, m´adelanten 3 corredors, en juan, l´olga i en marc-crec, els bull seguir, però al cap de 2-3 km´s em deixen enredera, el meu cos està sensa energi, però jo al meu pas, al final a falta de 2 km´s per arribar comença a ploure a sac, això em reanima i em treu tots els mals, i vinga a gas, la putada és que em trobo que s´acaba la platja i ha 2 rieres, creu la de l´esquerra amb l´aigua fins l´aigua a l´estomac, segueixo uns 5 minuts, però no veig senyals, i faig marxa enredera, ja que feia poc avia vist en Josep Artigas, la Montse sistere i un altre noi que estaven fent marcatge, torno a creuar el riu, aquest cop mig nadant en plan rambo, i bingo mels trobo, m´indiquen que haig de creuar el riu, però per l´altre que i havia, els i donc les gracies i cap a creuar el riu altre cop i a 5 minuts meta.

La part negra del dia ha sigut que l´amic Angel, ha acabat la etapa, però amb vòmits i amb molt mal estat, i ha decidit no fer l´última etapa, no passa rés crack, un dia dolent el té tothom, a més la etapa ha sigut dura de collons i amb molta calor,
Pillem el Bus fins a Roses i cap a sopar i dormir, al final he fet els 55km amb 7:14:36.



Roses-Portbou, 55 Km

Em repetit l´hotel de l´any passat, i va de conya ja que sortim d´aquí Roses.
Sortim a les 6:30, en Víctor surt cagant llets, i es que si juga la 3era plaça, però em recorda a mi l´any passat que vaig fer al mateix i ho vaig pagar, però li ha anat bé.

Nosaltres fem un grupet amb en Jaume Terés, juan, Olga, i anem menjant kilòmetres, jo el tram de avui me´l conec molt bé ja que i entreno sobint i els últims 30 ja els vam fer l´any passat, bueno anar xarrant passen els km´s molt ràpid, avui a fotut un vent que tela, però a mi la nit i el mal temps em va de collons, o sigui que bé, després de Cadaqués ens quedem jo i en Jaume, i anem fent, i cap al km 40, el truquen i li diuen que en Xesc que està a Australia fent 560km´s en 9 etapes, va 4 a falta de 3 etapes, ens alegrem moltissim, i jo al cap d´un rato, vaig mes fluix i en Jaume tira més que va millor, em sento cansat, sé que falta poc i ho aconseguiré, però vaig a un ritme fluix, en algún moment fa tant de vent, que haig de parar que no puc ni avançar, ens han dit que han arribat a 120 km´s/hora, ha sigut molt bo, anava amb la boca oberta i amb al vent s´inflaven les galtes, jejeje.

Dons a falta de 5km´s em trobo en Narcis i en Charly, que volten per la zona em fa il·lusió veure'ls per allà, i ja només falta la pujada forta la última, l´últim control ens trobem a un figura del poble que m´ha donat un trago de birra, el tiu comenta de fer una paradeta i fer uns calers, ja que m´ha vist amb set de birra, em diu ostí si tots beuen com tu encara faré negoci.

I ja l´última pujada amb calma i cap a baix falta gent i cap a la meta falta gent, he arribat a Portbou amb un temps de 6:50:15.

Aquest any he anat més tranquil, però he gaudit molt, i ara toca una mica de descans, entreno i relax.

I em fet un bon tiberi després de la cursa, bueno en xavi aquest any ens ha preperat un bon jalar, m´he futut un plat de gambes, acompanyat de bona cervesa, i per acabar de arrodonir la magnifica vetllada CBXR, en el sorteig m´ha tocat una motxilla Salomon de les bones, mai a la vida m´havia tocat res en els sorteig de les curses, ja era hora.

Moltes gracies a tots els corredors, família de corredors que animàveu a mig de la cursa, tots els voluntaris, les massatgistes, el pitzero, bueno en resum a tota la família Costa Brava Extrem Running.

Classificació: 11é de 180
Kilòmetres: 135 km
Temps: 16:39:03



 

Ahir dissabte 21 de maig, com no en tenia prou de camí de Ronda, he fet un entreno per la zona, des de Canyellas, fina a Cap de Norfeu, i fent la volta pel mirador, fent un descens per un Barranc molt guapo, i he fet 2 series de pujada extres a la torre de Norfeu, al final 3 vegades he pujat, i de tornada a Roses, com he vist que encara hi havia bastantes cintes, m´he entretingut a treure-les, al final he estat 3H30, molt bones sensacions.

6 comentaris:

Víctor Garanto ha dit...

Sorteig?? Quin sorteig?? Segur q la motxila q et va tocar era q m'havia de tocar a mí i per no estar atent van treure un altre número! ;)
La primera foto, "paseillo total"!!! :)
L'any que bé, descansa abans de la cursa i gas a fons!!!
Les sortides suicides a tope des de l'inici, les millors!!
Jo tb volia una crónica amb més detall: sang, fetge, "pájaras", ...
:)

Jou27 ha dit...

es que els pro´s que aneu amb cotxe privat no teniu sorteig, jeje, van fer el sorteig avans de pillar el bus, i si van dir primer victor garanto i tothom mut i el seguent era jo, jeje, ja te igo paseillo total però desde la 1a a la última foto, i la crónic hardcore la deixem per una altre ocasió que aquesta es de majors de 12 anys, i la cronicaza? salut.

Oriol ha dit...

Ets un crack. Moltes felicitats però si un dia anem junts amb el Say, condueixo jo!!!
Ens veiem al coll de Nargó.

Jou27 ha dit...

si oriol millor condueix tu, jeje, ns veiem a Nargó.

Sergio ha dit...

Tiu, ets el puto crack, he gaudit llegint la teva crónica (MDS jaima 46)

Jou27 ha dit...

ei germanet sablero, cm stas? aviam quan ens veiem i ens expliquem batalletes que vam viure tan intensament, a10.