UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dimarts, 19 d’abril de 2011

VIDEOS i FOTOS DE SABLES - SENT EL QUE VAIG VIURE

Poso uns vídeos que he fet aquests dies per Sables, però el dia de l´etapa NON-STOP, em vaig tirar aigua per sobre per refrescar-me i vaig mullar la càmera, i es va morir, una llàstima, però tinc bon material que us permetrà beure una mica el que vaig viure. 
1era Etapa


2na Etapa i tormenta sorra molt béstia



3era Etapa


4rta Etapa, NON-STOP,
Em va molar molt beure sortir a la gent, i el moment de la sortida dels 50 brutal, ara al loro amb el careto del America del final, bunissím, es va perdre un xip, i tots cridavem xip, xip, i al cap d´un rato surt el colega, jejeje


I UNES FOTILLOS








 L´Invent de l´Enric...la última moda en xancles i reciclables




 Aposta de sol desde la Haima, moments màgics


 Fent amics


El gran Barrufet

3 comentaris:

Jordi Caba ha dit...

Jou quina passada! ja m'explicaras.

Roger VS ha dit...

Moltes felicitats!!!

Quina gran experiència que deus haver viscut. Espero que et sentis feliç!

Salut!!!

Jou27 ha dit...

una experiència de les millors, amb paraules no ho se explicar.
llàstima que fer aquestes coses sigui tan car, però val la pena treballar i estalbiar, per viure aventures com aquesta.
fins aviat