dilluns, 7 de març de 2011

Un molt bon finde.

Dissabte: 2n entrenament UTBCN i Diumenge: Caminada popular de Bonmatí “la de casa”

2n entrenament UTBCN

Em quedat uns quants sonats per fer uns km´s per la zona del Garraf, trobut a gent que em fa molta il·lusió beure ja que fa temps que no coincidíem amb curses ni sortides i algun que altre crack que també s´apunta a la festa., i m´ho he passat bomba, amb una gent collonuda
 

Al final, he omplert els bidons a casa per saber el pes i han sortit 7,350kg, encara haig de entrenar amb més pes, però vaig per bon camí.
Al final han sortit uns 30 kilòmetres amb un temps de 3h 30min


I com no una sobretaula excelent...com sempre, ara alguns amb les gerres plenes i alguns altres amb les gerres buides, jejejeje




Caminada Popular de Bonmatí "la de casa"


Sortim de l´envelat a les 7:15, +o-, ja que esperava a uns amics de Banyoles que al final no els he trobat, bueno surto sol i a la 1ra recta trobut l´Angel, que va amb uns compis, i jo vaig tirant.

La Caminada, la he fet tota corrents, i aquest any es puja a San Grau, per al pitjor camí de tots o sigui per la pista, es que tot el tram va per pista, menys una part, i ho fan perquè venen més de mil persones i és molt popular, però es que tenim uns camins i corriols de puta mare, però això...popular.

Dons un cop Baixant de San grau em trobut a uns coneguts, però vaig més ràpid, perquè em diuen que m´es endavant hi ha un altre company que va més al meu ritme i decideixut apretar, per anar amb ell i així és, em deixut anar a la baixada i ja fem la resta dels km´s de pista junts, per davant nostre a par d´un noi que ha anat +o- al nostre ritme, i havia un tiu angles que li he comentat quan ha tardat, ara no sabia ni papa de l´idioma però m´ha ensenyat el rellotge i he flipat 1:45, deu-ni-do.
Al final han sortit 23,850km que en teoria eren 25 amb 2:00:16, molt ràpid per ser jo, molt bé l´esmorzar i els avituallaments.,

P.D: estaria molt bé que a part de la de 25km, fessin una altre amb més km´s i amb més corriol “més salvatge”.(si me la deixessin marcar a mi....mmm), jo ara no perquè estic molt liat, però muntaré algun entrenillo per a qui no ho coneixi i tingui ganes de conèixer la zona.


.

2 comentaris:

miquel ha dit...

vinga joel a veure si es veriatat que montes algun entreno, que els de la cellera segur que venim, jo ara mateix porto 15 dies en repos per una peritendinitis, i per burro de mi vaig començar a notar al dolor cap al km 5 i jo tira que tira fins que em perdo i men suretn uns 35 amb un mal te turmel de collons, un altra dia truco al racc. jaja. has vist que a l'abril en fem una a puig d'afrou? salut

Jou27 ha dit...

miquel: que tal anem, l´entrenillo queda pendent, aviam quan hi ha temps i si la gent li va bé per dates.
Jo corro per sensacions, si em noto molèsties redueixo, fes-li cas al cos, t´ho agrairà, jejeje, ara t´has de recuperar, jo ara vinc de fer 123km i les cames perfectes, en canvi la de Bonmatí vaig anar més ràpid del que vaig i vaig estar 3 dies amb les cames cansades.
No crec que pugi venir a la Puigdefrou, però si puc ens veiem allà, encara que a mi aquestes tant curtetes..., salut i muntanya.