UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dimarts, 22 de març de 2011

MARATÓ DE LA VALL DEL CONGOST, 2011


LA MÉS DURA, LA MÉS MACA



Kilòmetres: 43km
Desnivell +: 3.200 m
Classificació gen: 29é
Temps: 5:44:56







La festa del Congost, comença aixecant-me a les 4:00 matí, al final arribo una mica més aviat del conte, però no passa res, ja que començo a trobar coneguts, és increible lo familiar que és aquesta marató, ens coneixem tots, i a la quantitat de gent que no he vist que sabia que també estava allà mig de l´Olla de sortida i anar xarrant amb tothom, sense enterar-me fem la sortida, som 280 corredors, fot un fred de collons, però en un 3 i no res s´en va.

Aquest any no caic a la trampa de l´any passat, que vaig apretar fort al principi i vaig pillar unes bones pajares i vaig amb la calmissima, a part d´aqui 10 dies vaig al Sables i bull estar al 100x100.

Dons com és la festa del Congost, tinc moltes ganes ara ja només de començar, trobo en Pau que s´acaba de torçar el turmell, quina putada, anem tirant i xarrant, trobo a un company, que ferem junts al Montblanc, em comentat la jugada que farem al UTMB, a l´apartament festa i a la cursa festibal, ja us dic jo que Chamonix tremolarà.

També vaig trobar a un corredor que l´any passat va fer Sables, i em va donar un piló de consells que em serviran moltissim, vam compartir casi tota la cursa, moltes gracies des de Bonmatí.

Dons vaig fent km´s i ostia tu, ja veig en mia que també s´ha fotut mal, cagum tot kin dia avui, esper-ho que tothom es recuperi ràpid de les lesions, i bueno com no he forçat gents la màquina, dons la pujada al Paraiso i la del Purgatori, no se m´han fet gents passades, al contrari disfrutu pujant com un nen petit i això que és dura de collons, aviam un cop he arribat a can Bellver, estava molt bé, però ja portes casi 27km i molt de desnivell a sobre, i les cames ho noten, però vaig bé, no he parat gaire rato a l´avituallament, ja que veia a la gent a la terrassa amb el solaco i la birra a la taula i jo els mirava de reüll, però per feina, i li enxufut un altre marxa i cap a baix, ara sense flipar-me en cap moment, que la baixada és maca.

Durant tot el dia ha fet una tº excel·lent per corre, a més el terreny estava tou de les fortes pluges dels dies anteriors, i això volia dir que el riu Congost estava ple i si quan l´hem creuat anava ple, però no tan com tots ens pensavem, ja que vam beure unes fotos 3 dies avans que el riu espantava, i després de la remullada, pujadeta fins a la Trona, vaig menjant km`s i vaig bastant sol, he avançat a 4 o 5 corredors, però aquesta 2na part he anat bastant suelto, i ja a l´última baixada, tenia ganes de disfrutar donant-t´ho tot a l´última baixada, i m´he sentit super lliure, com un nen el dia que li treuen les rodetes de la bicicleta...uuuuaaa.

I ja entro a meta una mica ràpid per maquillar el temps.- 5:44:56, i millorant el temps de l´any passat 25 minuts.

Aquest any i habia molt més de nivell, i més corredors, aquest esport està fent un “boom”, cada cop som més sonats.

Que puc dir de l´organització a part els avituallaments que estan posats de manera que quan necessites liquid i menjar, allà tels trobes, jo portava un bidó i unes xuxeries per menjar, dons he arribat a meta que he tingut que tirar la meitat de l´aigua i no he menjat cap xuxeria, ja que quan tenia sed i gana em trobava l´avituallament, felicitat a tots els organitzadors: l´abuelo i companyia, sous uns cracks i és nota que aquesta cursa l´organitza gent de muntanya que sap de que va el tema, és molt de agrair.

També dir i agrair el meu tiet, en xavi, que és fisio, que estava fent massatges a l´arribada, un altre crack.

I com no a l´arribada, tens tot de menjar i beure, jo en l´únic que he fallat és que no m´he begut cap voll-dam a la cursa, però les he recuperades totes després, jjejeje.

A més és una de les curses que et donen més coses, comença la llista: mitjons, guants, buf, samarreta tècnica, fuet, grana, el gran clàssic: el caldo i com no , una botella de vi, si senyor, tornes a casa cargat.

Super content d´aquest dia tan increïble, des d´aquí saludo a tota la gent que no he vist i que sé que també estàveu de festa per la zona.

De moment no tinc cap foto i poso la de l´any passat creuant el riu.
 

2 comentaris:

calaburra ha dit...

Ets una "hacha" tiu, vull dir una destral, ja ja ja.
preparat, que s'et posará la puta sorra fins i tot a l'ojete... SORT!

Jou27 ha dit...

calaburra: jejeje, no paro de mirar videos i lleguir coses del Sables i cada cop ho veig més magre, serà una carniseria, i naltrus els animals.
ei al final m´he apuntat a la Transvulvania, xro 1r aviam si torno viu de Sables,
vingali vagibé