UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dijous, 31 de març de 2011

MARATHON DES SABLES: és l´hora de la veritat,


 LA MÀQUINA ESTÀ A PUNT DE CARAMEL

Després del meu Min-sables, (la idea me la va donar un amic, en Jaume amiel), veterà dels de veritat, una persona que motiva només de estar amb ell, ja que te 67 anys i ja a fet el sables, i em va explicar un dia parlant, que ell abans de anar el Sables feia un mini-sables: o sigui imitar d´alguna manera el que ens trobarem allà, amb les mateixes condicions, per exemple: 6 etapes amb 7 dies, això amb motxilla, menjant liofilitzats, dormint al terra, sense dutxar-se, intentar imitar d´alguna manera el que ens trobarem allà, l´única putada és que el tema calor no el podem entrenar i això és el tema que més em preocupa, ja que jo sóc més de fred, a més al fred hi estic acostumat, per quan vas a muntanya i sobretot per la feina, ja que estic tot el dia entrant a càmeres de fred de -1º, a -20º de temperatura, però per això vaig al Sables per superar els meus límits.
Jo no he sigut tan extrem com l´amic jaume, si he pecat...m´he dutxat i només he menjat liofilitzats per sopar, però bueno, és podria dir mini-mini-sables.

Han sigut 5 etapes i 6 dies, Les etapes que he fet, han sigut entre: 15 i 30Km i enmig 43km(cursa Marató del congost), després de la cursa vaig fer un dia de descans, el resum d´aquests dies, molt content i bones sensacions, però bueno al final he entrenat casi cada dia i el dissabte passat amb 12kg a l´esquena, vaig fer camí de ronda de roses-cap de Norfeu-roses., i també bones sensacions, però amb tan de pes al principi, m´entrebancava amb totes les pedres, ara esper-ho portar menys pes en cursa.




Ara només tinc un problema i és aquest:
com collons kardu tot això dins la motxilla, i encara i falta alguna coseta...“Hiuston tenim un problema”, necessito un portejador o un camell.
La motxilla està a rebentar, i això que he agafat els liofilitzats, els he ordenat per dies, i els he posat amb una bossa el buit per guanyar espai, però tot i axis en falta.

Opcions per reduir pes i espai:- deixar una mica de menjar, - de roba casi no porto rés, per no dir que aniré bastant a “pelo”, és a dir, només 2 mitjons de recanvi.

Es que amb el material obligatori i el menjar, l´emplenes a rebentar.

Haig de reconèixer que estic bastant espitos i nerviós, tinc moltíssimes ganes de fer aquesta aventura.
Donar gracies a Marc erra pel material i em va regalar 2 pantalons raidlight, que van de collons, i la botiga Hoko, que m´han donat roba molt bona per provar i per la cursa...MOLTES GRACIES ELS 2, que ja que no tinc patrocinadors, aquestes coses son molt d´agrair.

Si algú li fa gràcia segui la cursa és aquesta web, i el meu dorsal és el 538, només és a cada punt de control, que el seguiment en directe val una pasta i jo ja no estic per més gastos.
http://www.darbaroud.com/

I si algú em vol enviar algún missatge, en aquesta web, pot escriure, cada dia ens donen el correu a la haima, és com la mili, jeje:

http://www.nlmt.com/index.php?mmod=newsv2b&file=details&iN=62

Merci a tots pel vostre suport sous collonuts, m´ha fet molta gracia una cosa que m´ha dit la carme de Bescanó, que anirà a Montserrat a posar un ciri, perquè jo acabi la cursa, Carme ets collonuda i t´ho agreixut moltissim, el vostre suport farà que en moments critics tregui força per acabar.

Dir que aquest any és l´edició més llarga amb 250,7 km.

d´aquí unes 6 horetes, ja sortiré cap a Madrid, per començar la gran aventura

6 comentaris:

Raül ha dit...

Enhorabona als dos col·laboradors que t'han cedit material. Jo també vaig treballar en un congelador i em molava molt. Allà vaig conèixer el FArreti.

Molta sort! Et seguirem =)
i brutal la simulació jejeje

JORDI T ha dit...

Ei,
que t'has despistat. A la llista de dorsals de l'organització tens el 539!!!!!
Molta sort!

Perot ha dit...

Moltes felicitats per aquest gran resultat en aquesta dura cursa.
(soc en Pere un gran amig del teu pare de la colla del kau)
ESTS UN GRAN GERRER

Pescallunes ha dit...

Felicitats!! ets un crac!! espero llegir el comentari de la cursa aviat.

david ha dit...

Ets una espasa.
Va!, posat a escriure.

Jordi Caba ha dit...

Enhorabona crack! a veure si ens veiem aviat!