UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dimarts, 22 de febrer de 2011

MONT EXTREM

“Mont Extrem” visitant en Cinto

Em sortit casi una vintena de sonats de Beuda, i com a objectiu tenim, anar fer una mica la cabreta per aquestes terres que tan m´agraden, ja d´un principi s´ha trencat el grupet, com sol passar, però durant tot el dia els em tingut aprop, llàstima que no en tingui fotos.


Jo m´ho he passat pipa, ara com no al 1r avituallament, a les 8:30 del matí ja portava una voll, o sigui que el dia pinta bé., també ressaltar que em tingut la sort de tenir avituallaments, que a moltes curses voldrien, o sigui de tot i més,




 merci pels 4 avituallaments, o kin detall

Del camí, casí tots els trams que em fet els coneixia, però també és veritat que feia temps, des de que fèiem el llibre amb el meu germà, no els tocava gaire aquests camins, però hi han hagut alguns corriols nous i alguns camins inventats per en Narcís i la seva desbrossadora, en fi molt guapo i sempre amb el mont davant o fent sombra, i em visitat tot el que aviam de visitar: des de sant Miquel, Monestir de sant Llorenç del sous, el Castellot, la Torra de Falgars, i com no una visita el nostre amic en Cinto, els increïbles roures, alzines i faig que alguns son enormes, crec que el meu germà sabia els anys d´aquests grans arbres i els noms, com: roure socablanc(falgars), el faig gros, roure de la sort, etz...


 kin crack



 Amb l´amic Cinto






Després a dinar a cala Montserrat o a “Cal pont romanès”, només ens em esperat 1 hora, però em fet unes volls i unes llonganisses tot fent-la peta, i em fet un berenar sopar. Que per cert per 20€, em deixat la cuina seca: -amanida, -cargols, -platillo, -ànec amb pera, -arròs, -postres, -aigua, -volls, -vi, -cafè, -ratafia i patxaran, i tot amb quantitats industrials, podríem dir que val la pena.
Em van dir que fan un Ultra per aquestes terres que tant estimo, i m´hagués agradat anar-hi, però sinó és pot , no és pot, una llàstima, si algú li interessa ho fan el 2 abril, que un servidor estarà pel Sables, em van explicar per on passa i val molt la pena.
Excel·lent dia, amb excel·lent persones i excel·lent zona....,


Kilòmetres: 38,580 km
Desnivell positiu: 2.410m
Temps: 6:37:39, parant el crono en els avituallaments
Temps en moviment: 6:14:29
Kcal: 2.347
Punt més alt: 1.124 m
 
.

2 comentaris:

Víctor Garanto ha dit...

2 d'abril, UT? Quin és el seu nom oficial que m'ho miraré!!
Així que ens vsa fer el salt fent aquest entrenillo i no venint a l'entrenazo del Garraf!! Ja et val!! :)
A veure si al final ens veiem aquest cap de setmana. Sembla que recupero bé, i poder m'atreviré a venir amb el grup dels 'machines'. Ja ho veurem.
Per cert, aquest "xaval" (samarreta 'base: AMSA' negre) amb que tens varies fotos també li fot canya. Ara no recordo el seu nom, però a cursa de muntanya que vaig a cursa que hi és. Veig que també et busques bones companyies!! ;)

Jou27 ha dit...

Victor: Ultra Trail Alta Garrotxa, ho fan en plan entrenillo, sense cursa, però la zona és espectacular, jo la trepitjo des de petit i mai m´he n´he cansat, és brutal i bastant tècnic.
Loko que no podia divendres, ja m´hagués agradat, he vist fotos i us reconec a casi tots, sempre els mateixos sonats, jejejeje, quina enveja.
El de la samarreta negre es diu narcís i si tira fort, fan totes les curses de tots els calendaris, jeje i Montblanc i tal.
El finde, has de venir amb nosaltres, si o si, en guido tira molt fort, però sempre et va esperant, a més tu tires més que jo, que cada dia sc més lent, o sigui que a les 8:00 ehh,fins ara.