diumenge, 13 de febrer de 2011

“ THE ABUELO´S MARATHON ” la Marató de la Voll-Damm del Congost

Ahir un entrenament collonut, la marató més dura de totes, si en trobés una de més dura et tornem els diners, jjejeje. I si et trobés que vas per una pista gaire rato, es que t´has perdut segur.


En total: 42,200km i 3.200m de desnivell positiu+, en 6h45min


Ens trobem una bona colla a Aiguafreda, objectiu arribar al km27 a Can Bellver, esmorzar i després fer la resta de la marató.


Ja d´un principi em fet un grupet a davant de 6 que em anat molt alegres, 3 màquines del diedre, en Jaume que el vaig conèixer a la UTSM, en Guido que cada dia fem més sonades i un servidor., pues el principi de puta mare, però al cap d´uns Km´s, m´ha pillat una enrampada a la tíbia que tela marinera, però anava tirant, no sé si és per que estranava sabates o per que em anat molt fort, però per sort no m´havien de esperar gaire, però és que portàvem un ritme fortíssim, tots ho dèiem, però seguíem a sac, aquests entrenaments si que són de qualitat.


I la veritat es que jo era el més lent, i ens em anat esperant tots i jo anava al màxim, per no trencar el grup, però també és veritat que aquests últims 7 dies porto molta tralla(exactament des del dissabte passat 152 km) a les cames, que ho necessito, però és nota i molt, aquesta setmana tocarà una mica de relax si aguanto el mono.

Dons amb molt de bon rollo, em anat menjant km i desnivell, que aquest l´abuelo es una cabra qui el va perir, no hi ha una puta esplanada i casi tot corriol i no saps com t´ho agraïm això...és al millor regal que li pots fer a un corredor de muntanya, i després de la pujada del Paraiso, em fet el tram nou de la cursa, i un cop a dalt i ja arribem a Can Bellver.


Allà em esmorzat una boti amb patates i moltes Volls, i com que aviam de esperar al personal, dons vinga a beure com cosacs,jjejeje, érem cap a 40 persones, festival del bo i quan s´ha acabat les volls, dons patxarans a destall, ja ho veus, surti de festa re de re, però en aquestes sortides et poses a to jejejeje.






Esperem que la Damm pugui fer una petita aportació a la cursa, nosaltres vam fer també la nostre petita aportació, consumin-ne a destall i deixant el bar sec...molt sec....bbuuufffff.



El gran detall de l´Angela, portan un croissant gegant de xocolata...mmmm


Després molts han baixat pel GR i uns altres em fet la segona part, un grupet de 6, i jo ben torrat, i em anat fent a bon ritme, aquesta vegada, m´he guardat aigua de reserva, perquè la setmana passada ja vaig patir lo meu, però abans de l´última pujada, em trobat una font, i al final de l´última pujada dons he fluixejat una mica, que és on l´any passat vaig pillar la pàjara a la cursa,, però com ja saps que només queda baixada, cap problema.





I cap a dinar a un restaurant de puta mare, uns cigrons i un entrecot al pebre...brutal, i després em anat a fer uns futbolins de puta mare, que juguen sense parar aquesta gent, però ha estat molt bé, l´abuelo rebentant les barres del futbolí i en Pau amb un estil característic, però ha quedat pendent la partida "Pau-joel vs Guido-Abuelo"



merci a tota la gent que ha vingut, m´ho he passat molt bé, i la zona brutal, molta duresa extrema, gràcies per un dissabte de p.mare.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Joel gràcies a tu per venir i compartir la teva alegria que s'encomana !!!!!

massa

Jou27 ha dit...

massa: tu si que ets un crack, a més et kardes una rajada a la mà de cal déu i només hagués faltat que juguessis al futbolin, jejejje, felicitats, per lo del peu, deus haver petit la ostia.
Una sortida de les que es guarden el disc dur.
salut i a cuidar-se.