dilluns, 31 de gener de 2011

TRANSGAVARRES

TRANSGAVARRA, ANEM DE FARRA


Em sortit 46 sonats de Quart., El plan és sortir de Palamós, passant per: fitor, Sant Cebrià, Puig D'arques, la Gavarra, santa Pelaia, Montnegre, i arribar a Quart., més o menys, i per només 7€, em tingut l´autocar fins a Palamós amb cafè i 4 avituallaments, amb begudes isotòniques, coca-cola, fruits secs, fruita, realment molt bé., crec que és el futur., que amb la crisis, jjejeje.

Al principi, ja s´ha separat el grupillo, per no mullar-nos els peus al mar, si som unes nenazas, però amb els peus secs de seguida ens em trobat i amb molt bon rotllo, anem tirant, mes o menys ens anàvem esperant, però cap al km20, em dit de fer 2 grupets, i com tenia ganes d´estirar una mica les cametes, li hem cardat una mica de tralla. Però després passa el que passa i és que ens em perdut, el més bo que quan em trobat el camí, on hi havia el avituallament, al km35 ja venien els altres,. Mengem una miqueta i decideixut anar amb en Narcís, i un home, que tenia unes rampes de cal deu, li donc els 2 gels que portava, però no li marxaven les rampes i tampoc era plan de deixar-lo pobre, rampes series, que ni fent estiraments li marxaven i quan em arribem a l´últim avituallament, l´han baixat amb cotxe, dons ens em despenjat una miqueta, però en Narcís sap al camí i a més al tram final em donat una miqueta més de volta, però ens a anat bé, perquè havíem de passar per un tram de fang i nosaltres em passat per dalt i no ens em mullat, jejjeje,.

En resum, un dia collonut, amb gent collonuda i a més un molt bon entrenament per anar sumant kilòmetres, ho necessito i donar gràcies els que o han organitzat, i a tots els corredors,....Amb ganes de repetir-ho ja un altre cop.
Kilòmetres: 53,97 km
Temps en moviment: 06:29:47
Desnivell Positiu: 1.395 m
Desnivell Negatiu: 1.300m
Calories: 3.573 kcal


VIDEO

video


FOTOS











El gos a fet com a minim 550km...li volia posar el GPS, anava a totdrap




Puig gavarres el punt més alt: 537m



Equip escombra




3 comentaris:

david ha dit...

macho, macho, macho... acollonant.

cabarrocas3 ha dit...

Ei guerrer, bona crònica, si passes pel meu blog hi veuràs algunes fotos on hi surts

Salut

Jou27 ha dit...

merci cracks...fins aviat