divendres, 21 de gener de 2011

TRAIL DE FONT-ROMEU

LA 1ª DEL 2011 ... UNA NOVA ERA
Sortim 2 Enrampats del cap de Girona, direcció Font-Romeu unes 2 horetes i ja i som, fot un fred que pela i ja son quarts d´11 anem a papajem una mica i tot pagant li preguntem a una tia si hi ha algun pavelló o algun lloc per poder dormir, i la tia respon OHLALA, quin fart de riure, però finalment no ens diuen res, bueno dons es fa tar i decidim agafar sac i màrfega i sort d´en Saus que va pillar la tenda, i ens posem a subar-la al primer lloc que veiem, una baixadeta plena de pedres, però que no està mal.




 Dissabte, només de llevar-nos, ja veiem tot al terra glaçat, i per esmorzar ens fotem una amanida d´arrós .





Nem a mirar si podem pillar els dorsals, perquè a la web deia que només és podien agafar fins al dissabte a la nit, entrem i no hi ha ni el gos, al final ens el donen, però és estrany, no és allò que esta ple de gent a rebentar, som els únics, i decidim que tenim temps d´anar al bar i després cap al cotxe a acabar-nos de disfressar, tanco la porta del cotxe i sento de fons com la musica de Vangelis, i tot seguit 3, 2, 1...merda la cursa ja ha començat, ja ens veus esprintant de pujada, quina esprintada, ja estic a 2.000 pulsacions, i tenim sort i pillem al peloton prou ràpid, però vaig tirant pensant que avui és la 1ª de l´any i la 1ª després de la lesió, i vaig fent, no m´he cordat ni les sabates i penso, ja te les lligaràs al 1r control i al cap de 2 minuts, em cardut la nata més estúpida i merescuda del dia, també he tingut sort de anar amb un grupet que duien frontal, perquè amb aquest tema no i havia pensat.





Fins que paro al 1r control i li intento explicar a l´home, que jo i al colega no havíem fitxat a la sortida, al tiu es gabatxu, però al final amb unes miques de dificultats m´entén, li dic amb el meu francès de nivell 5: 196 i 197 no fitxing in the meta, i al tiu, crec que em va entendre més bé amb català, i pilla al walki-talki, i ho soluciona, però a tota la penya que havia avançat, m´havien tornat a atrapar, més igual, però...em fa anar una mica més a gas, però sense emocionar-me que em conec, a més fa molt que no faig una cursa, tinc molt bones sensacions i ganes de corre, i vaig fent al meu camí, fins que vaig amb un gabatxu, i fem una corba de costat, però al compi, pilla una placa de gel i es karda una gardela de les que fan pupeta, l´ajudo a aixecar-se, al tiu li costa respirar, però està bé, que heavy, vaig un ratet amb ell i quan veig que està millor, ja al deixo una mica enredera.






I al cap d´una estoneta, ens fan baixar una pista negre corrents, m´ha fliput una mica, baixant a pinyo, però me estat a punt de caure i redueixo una mica, molt bèstia, i a falta de 50m tinc un tiu a davant que se la pinya i cap abaix falta gent, jujujujjuuju molt bo i a més intentava parar però impossible., la veritat es que feien ganes de baixar amb un trineu.

Km 18-20, aquest tram m´el conec una mica, tota la zona del Carlit amb els seus estanys tan increïbles, alguns glaçats els altres no tan, una zona increïble, aquí em trobo en Jaume dels koalas i ja anem xarrant i menjant km, que els gabatxus, no xerren gaire, no estem molt fins els 2, però anem fent, és la 1ª de l´any i em de reservar una mica, en Jaume s´ho coneix més que jo, perquè l´any passat la va fer i a més va fer 3r, no era al mateix circuit, però algun tram si.
Cap al km 30, ens passa al mateix gabatxu, que s´havia kardat aquella ostia tan espectacular, ens adelanta i patinada al canto, la mare que el va parir, aquest tiu m´està fent partir la caixa avui, li concedeixut al 1r Premi de castanyes Romeufountaine.

Ara repetim al tram de la pista negra, però de pujada, m´ha afredat molt aquesta pujada, dureta, però mica en mica, ara falta tota la baixada, aquí jo ja hagués acabat la cursa perquè al genoll, comença a fer una mica de mal, allà mateix que sempre, però per sort ha desaparegut al cap de 10 minuts, cap allà al Km25 també havia notat alguna molèstia, però rés greu, poder hagués estat millor fer la de 25Km, per prevenció, però.....

FOTOS BY SAUS
I els últims 5 Km, anem una mica més ràpid, que fa Baixada, estem a punt d arribar a meta i dic: òndia tu que baixem de les 5horetes, però en veritat ja portàvem 5 hores, perquè amb les preses, havia enxufat al GPS, uns 5 minuts després de la sortida, i es clar estàvem a punt d´arribar i marcava 4:56, i meta amb 5:01:44., mé bé del que em pensava.



Remarcar al tiempazo, que s´ha marcat en Saus, amb 6:01, aquest xaval puja fort, a més volia fer la de 25 i jo al vaig apuntar a la de 40, jejejje, sóc tan bona persona, per això sempre que acabo una cursa em trobo pedres a la motxilla.....Visca els Enrampats.

Kilòmetres: 41,603 Km
Desnivell Positiu: 1.478 m
Temps: 05:01:44
Classificació general: 42é de 258
Classificació sènior: 24é