UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dissabte, 4 de desembre de 2010

ESPATLLAT

La màquina no xuta

Des del dia que vaig fer l´escala - canyellas, que tinc un dolor al geonoll, bastant fort, que em fa parar de correr i ara ja fa un mes.

Quina putada he parat de fer curses i em venen tots els mals, ara quan entreno, quan portut 15-20min patapam, i haig de tornar cap a casa, i a dias que em fa mal 10-15 min i després al dolor desapareix, xro l´andemà torna.

 Dons el que haig de fer ara és anar al fisio que ho odio, numés hi he anat 2 cops a la meva vida i que vols que et digui, i a més et claven 27€urazos.

A part aquest finde volia anar a la marató d´ardenya i el finde que bé a la cursa de muntanya sierra de chiva per despedir l´any amb 64km, xr no podra ser, kina ràbia, amb lo bé que a anat tot l´any.

I esper-ho estar bé pel GR-10 EXTREM  que no bull començar l´any malament, la putada es que jo n puc estar parat, mai he estat lesionat més de 2 setmanes i em puc tornar boig, i sortir a correr 20 min, com que no., i amb la bicicleta també em fa mal o sigui que malament, encara tornaré a fer kick boxing, la putada és que em conec i si tornut al gym, no tornut a fer curses, xrque és un esport que atrapa molt es igual o més adictiu que les curses.

El que em fot més és que aquest any tinc projectes molt heavys i volia estar al maxim en totes les grans curses, Marathon des sables, transgrancanarias, UTMB, etz..bueno poder en faig un gra massa, aixòs esper-ho, xro ara mateix és al que sento després d´un mes amb petites molestias, petites xro encara i son, aixòs segur que un esportista d´el.lit, que te fisios i historias els i curen amb menys d´una setmana, i se´n fotrien de mi, xro com ja he dit jo mai he estat lesionat i no en tinc ni puta idea del tema lesions, hauré de començar a informar-me amb llibres, que sempre que llegueixo, em salto la part de lesions, em bé mal rotllo, jejeje., inclús he pensat en fer una entrada al blog de lesions per apendre del tema.

Lo bo del tema és que ara d´aqui poc començut vacanses del curru que a l´estiu no vaig fer un putu dia de festa i ara ja toca, i podre fer repòs total per estar al 100x100 al gener.


No hay dolor........ .

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,fa unes setmanes que segueixo el teu bloc,i és d'admirar el que has aconseguit en poc temps,enhorabona!Però tampoc és estrany que estiguis lesionat si no mimes al teu cos de tant en tant amb una visita al fisio!Et pot semblar una tonteria pero un bon massatge o una sessió d'esteopatia et pot evitar de més d'una lesio.Ho dic per experiencia.Segueix així i que et recuperis aviat.Sort! Laura.

Jou27 ha dit...

Bones Laura, merci pel consell, la veritat es que ara és quan veig que és important cuidar el cos de tant en tant i descansar al llarg de la temporada, al meu problema es que numés aprenc a ostias i com fa poc que corro, pensava que quan més km fes a la setmana, més rendiria al dia de la cursa i com no som màquinas dons pasa al que pasa., es com al tema de l´alimentació, que és super important, xro aquestes coses s´aprenen amb experiencia i amb els bons consells de la gent, merci altre cop.
salut i a kuidar-se.

Jordi Caba ha dit...

Ànims fiera! sincerament a més del físio vols dir que no et convé una mica de descans? Aprofita les festes i menja torrons que amb el trote que portes és normal que et faci mal algo. No desesperis i pren paciència ja veuras com arribaras bé als grans events.

Miquel ha dit...

Jou si llegeixes sobre el tema que el que et conve es planificar unes quantes curses a l'any i no fer tants quilometres, ja veuras com els resultats milloren. convina correr/ bici/peses/natació. hi ha una pàgina que es diu slooping.net que pots aprendre bastant del tema a més un dels fisios es de girona. Canbiant de tema, vaig veure a santa cristina els teus dos colegues (enrampats) i ja vaig pensar que et podia passar quelcom.
Ara tranquilitat i a recuperarse, per cert a la cellera farem una cursa per puig d'afrou, ja et mantindre informat. Salut i muntanya

Jou27 ha dit...

Jordi - si ara toca descansar i jalar torrons, ha i esper-ho trobar-ti en als grans events., felicitats pel 2n lloc a ardenya, k cada dia vas més a gas crack, vinga nen salut i repòs

Miquel - la pagina slooping.net està molt bé, molt complet, ei quan feu la cursa del puig d´afrou, ja m´ho direu, i si necessiteu ajuda amb al marcatge, fer el recrregut o amb el que sigui ja saps, haviam si va bé per datas i puc fer la cursa, per la zona podriem fer una Ultra i tot jejee, vagi be i merci

rafa ha dit...

Ànims joel, que tots hem passat aquest mal tràngol algun cop. Estic mirant de fer la GR 10 extrem. A veure si ens veiem! A reveure.

Jou27 ha dit...

rafa- merci màkina, al final no faré gr-10, sino una marató que es fa a font-romeu, sobre neu, xro segur que coincidim en alguna, ke ja tinc ganes de fer km i més amb bona companyia, apa crack vagibé