UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dimecres, 24 de novembre de 2010

Reconeixement de la temporada

VAIA TELA MANUELA

Ara estic parat, bueno fa 3 setmanes que no faig cap cursa i sembla que fagi 1 any, i entreno amb una petita molestia al geonoll, em va bé està mig parat per acabar de lligar temas com sables, Transgrancanaria i altres historias, a més ara surtu a correr amb una eufòria brutal, com si fos al 1er dia, a més és al meu moment de glòria del dia per dir-ho d´alguna manera, i està a mig de bosc fent la cabra muntesa, és brutal, la gent que no ho entenen, que ho provin, droga de la bona.

Per aixòs toca fer un resumet de com a anat aquesta temporada i la veriat és que em costa de creure tot el que he aconseguit, han sigut moltes curses, poder masses, però he aprés moltissim, cada cursa un món., i per ser un novato, estic molt orgullos:

-1: xque no he abandonat en cap cursa, encara que he estat a punt un munt de vegades, però per orgull o per companys o qualsevol cosa, encarà no he avandonat mai.

-2: Per la quantitat de persones que he conegut en aquestes curses tan llargues, gràcias a tots els que he trobat pel camí, heu fet que els km passin volant i que els moments critics desapareixin, també pels grans cracks i veteranos, que m´heu demostrat que aixòs de la llarga distància es tot cosa del cap, que tothom està fet pols després de puja i baixar muntanyes durant hores i hores, xro sempra és pot més, que no hi ha limits., jo creia que mai podria aguantar més de 5 hores corrents i ja et ben asegurut que si que és pot.

-3:  Per tot l´esforç que he fet per poder acavar totes les curses, algunes al limit, xro sempre disfrutant del moment, menys en alguns casos, que per falta d´experiència, he fallat en cosetes que m´han fet anar malament, com deshidretacions, falta de sucres o sals i clar aixòs és paga amb rampas, blancasos, i després costa molt recuperar, al blancaso més heavy al de L´emmona, vaig tardar com 5-6hores(dormin pel terra cada 30 min) a recuperar del tot, vols anar amb els primers, forçes i patapum, a vegades surt bé a vegades no., un altre va ser a Andorra, que al final de la cursa amb més de 26 hores corrents, veia visions i m´adormia dret a l´hora vaia tela, sort que era al final.

-4: Al millor la quantitat de moments únics viscuts, les increibles vistes, simplament aquest estat de llibertat que et fa sentir al correr, perdut per les muntanyes, i poder coneixer tans llocs desconeguts i màgics i a l´hora que estan tan aprop de casa.

I sobtretot remarcar la millor cursa, que va ser la Ultra Trail Maestrat Extrem, vaig guanyar patint i esforçant-me al maxim. I reconec que és molt dificil està sempra al maxim, he fet molt bons resultats xro aquesta va ser la millor per mi.,

I també una coseta d´experiència que he aprés és que és millor fer menys curses i més bén organitzades, o sigui que l´any que bé poder faré menys curses(puder....), però segurament més llargues

Una data interesant
1.462,295 km,  aquets son tots als kilòmetres que he fet amb cursa aquesta temporada, ara encara n´he fet molts més de entrenament, i cap d´asfalt...bueno els que et posen a vegades al final de les curses i et destrosen el poc que et queda de cames,.

7 comentaris:

Esteban ha dit...

Vaya tela..... , yo de mayor quiero ser igual de novato que tu. Enhorabuena por una temporada tan chula. Te sigo el blog y seguro que te seguire los pasos en muchas cursas, por que para pasarte hay que ser muyyyy bueno.
En UTSM bien me perdi muchisimo pero a mi nivel muy contento.
Un saludo y hasta pronto.

Miquel ha dit...

Bones, fa dies i no se com encara que vaig topar amb el teu bloc, i amb tu entrenant encara no he topat mai... sóc de la cellera i tot i la diferència d'edat, jo en tinc 36 no t'havia vist mai, també sempre he estat al cau i vaig ser dels fundadors del centre excursionista sant julià. Ara fa uns anys que visc a malgrat, peò quan "pujut" (com ho trobut a faltar) a la cellera sempre faig o un puig d'afrou o sant gregori...
Joel et continuaré seguint ja que m'ho passo molt be llegint les teves historietes.
vinga crac fins la propera. Salut i muntanya

Pskllunes ha dit...

Ets un crac, tio!! ja fa dies que segueixo el teu bloc i m'encanten els teus comentaris. Admiro la teva trajectòria i espero trobar-te algun dia entrenant, a veure si puges cap a Sant Feliu de Pallerols a fer algun “entrenillo”. Et vaig veure a la sortida de la Puigsacalm extrem i segur que quan jo vaig entrar a meta, tu ja estaves al sofà de casa teva fent la migdiada.

Jou27 ha dit...

Esteban: com anem crack, pues jo tb em vaig perdre una miqueta, xro és part de l´aventura. i no et pensis ke tampoc s´ha de ser mollt bo per adelantar-me,jjeje, aviam quan coincidim nen, fins aviat.

miquel: bones, jo estic federat amb el centre excursionista sant julià, ara fa 1 any, xro la veritat no conec a ningú, xro tenia un colega que ho era i mi vaig fer soci, a més al cau anava al joan pons, llàstima que no ens coneixem, jo sempra entreno xr la barroca, sant grau, ara com bé dius un sant gregori o un puig d´afrou sempre entra bé. I lo del blog llàstima que fagi tantes faltes, ja saps qualevol cosa aquí estem.,

Pskllunes: lo de entrenar, jo encantat, k jo m´apunto fins i tot a la patanca., que guapa he la cursa del puigsacalm, aquets del diedre son els cracks organitzant curses, en fan una que es diu: marató de la vall del congost, que és un pél més dura, xro impresionant, te la recomanut, és al 20 març, jo vaig al sables, xro sino segur que la feia, dons salut i vagi molt bé.

miquel ha dit...

ei no ho deia per les faltes si no que ja trobo a faltar parlar amb la t final, des que soc a malgrat que me tornat una mica pixapins jajaja.

david ha dit...

nanu, has començat molt fort però veig un gran atleta i un gran esportista amb molt futur.Cuidat.
Va! ànims i endavant!.

Jou27 ha dit...

miquel- mal canvi de cellerenc a pixapins,jeejje, salut

David - merci nen, tu si kets gran.
felicitats pels burrus, fins aviat crak