UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dimarts, 19 d’octubre de 2010

ULTRA TRAIL SERRA DE MONTSANT

Cada cursa una mon diferent.


deprés de barallar-me amb la motxilla, "vaig guanyar" ja ho tenia tot per afrontar una cursa de casi 100km i semi-autosuficiencia, estic a Cornudella de Montsant, i ja veig a coneguts com no i agafut dorsal i vaig a fer revisió de material k no vegis kins merders xr tornar-ho a posar tot a dins, bueno fa fresca i toca corre, no sé com estic xr fer akesta cursa, crec k massa canya per ser al 1er any de curses de llarga distància i començut a estar amb dolors, xro es la última llarga de l´any en teòria, si,si?¿'?.


Kilometres: 97 Km
Desnivell+positiu: 3.500m
Desnivell total: 7.000m
Temps: 12:36:04
Posició general: 4rt
Posició categoria(sénior): 3r




Sortida, podriem dir k va ser normal, menys un tiu que surt disparat. Em poso amb els de davant, i al 1-2km hi ha un pont de fusta i al final del pont giro a la dreta i ccom anava un pél adormit i al pont patinava em kardut una castanya bastant sèria, casi rés al geonoll pelat i el que em fa més mal es l´aixella, estic sangrant pels 2 llocs, gran començament.





Em posut amb un noi Marc, k l´any passat va guanyar i ja em comenta que és molt perdedora la cursa, arrivem al 2 control, i ja ens al saltavem, s´havia de arrivar al poble, marcar i tornar, dons no estava marcat ni res, els i diguem a l´organització i kuan tornem fins el trencant, veiem com 15 persones k es passen el control i començem a cridar-los, vaia fallo no marcar akest tram, fem un grupet k tb hi a un noi k em sona, és el k va guanyar UTserra de tramuntana i pujem els 2 a ritme fins el km15, ara bé baixada i ja tremolo per beure com reacciona al meu peu, i alcolega baixa fort, jo m´ho prenc més amb calma, baixada forteta fins un poblet, vaig tirant en solitari, i ara toca un tram de casi 18km, sensa avituallaments, aki ja estic un tram k no hi ha cap marca i tirut enrera i em trobut amb en Marc i em diu k ja anava bé seguim i bull intentar anar al maxim de temps amb ell, k es coneix al camí, fins k ens perdem xr culpa de algu k ha canviat les marques de lloc i perque veiem com el k anava 2 i 3 van en contra direcció, i estem tots 4 perduts i decidim anar cap amunt(error), i pujem fins a dalt d´una muntanya i cap marca, jo dic de anar més amunt encara, sort k no em van fer cas, baixem i busquem al camí, veiem unes marques a baix i veiem un grup de 12persones k venen, i havia una interseccio i més amunt una marca, ki l´havia posat akella marca més amunt....algun graciòs.




a més es corriol i estic al final d´una cua de 15-20 persones, i jo volia seguir els de davant, xro decideixut canviar el xip xque m´estic demoralitzant,-que si he perdut molt de temps, -que si ja no puc fer bona cursa, -ke si no sé ké., em van venir tots els mals de cop a sobre al peu comença a fer mal de vritat i estic deshidratat i pensant de k serveix anar amb els primers a sacu i veus com tot l´esforç se´n va amb un fly i quan ja estava rallat de cop em trobut en Pau(un tiu de puta mare k ens vam ajudar a superar moments critics a L´Aneto, kina il.lusió i aixós k numés l´he conegut un dia, és la màgia dels UltraTrails i seguidament al cosi d´en Narcís, xro finalment tirem jo i en Rafael, aquí comença una nova cursa.





Aquí anem xerrant i se´m començen anar els mals a mesura k passen els km, i anem trotan fins al km52, i en rafael ja em diu k al ritme k anem sembla k no xro és bó, i jo pensut k no, xro vaig errat, es ben bé que les curses de llarga distància al cocu ho és tot i aquí ho vaig tornar a veure.
entrem al control i aki hi ha papeo, plat de pasta i caldo, i trobut en Joan(Alcanar), i algún conegut, marxem tots 3 a afrontar la segona meitat de cursa, per sort en joan es coneix akest tram.


I com dic jo, amb bona companyia els km volen com les cames i pas a pas anem passan controls ara a les baixades i amb pla el peu em fa mal, anem una mica enrrera de posicions, xro els 3 estem bé i anem adelantant de tant en tant, i tb a la 1ªnoia k no para ni a repostar i anar tirant fins km80 +o-, hi ha molta penya aki,2ºpunt de avituallament de jalar, em bé un noi i em diu pensava k anaves a davant i jo li explicut el percal. I menjut plat de pasta i grana, i em bé en juan i em diu ara fa poc acava de marxa el 4rt, ostia dons acabo de menjar com un ànec i gas, per afrontar l´últim tram i mirar de millorar posicions, ens posem al frotal i vingali, marxem avans ke ningú xro ara pensut k si haguessim parat numés a repostar aigua..mmmm..



Ara toca pujada forta, hi ha un tram de cordes un pél perillós, i tinc en Rafael a davant i anem pujant els 2 i de cop i volta patina amb la sort de k es va agafar a la corda, i jo amb les mans enlaire bbbuuuffff, una mica més i es mata sort k va tenir reflexos i es va agafar bé amb la mà, i ja som al punt més alt de la cursa amb la presencia d´unes cabres que per cert eren molt grosses i amb un cel increible, a sigut una pujada bastant dureta, i ara em de reseguir la cresta i ja veiem la llum del 4rt, i al cap d´un ratet l´adalentem li dic k s´enganxi al nostre tren, xro diu k no k agafarà el seguent, després baixada llarga amb alguna panxeta d´akelles k al final dins bueno si no i sigués no passa rés, i ens diuen teniu el 3r a 10min i amb 4 anant a sacu l´atrapem, wau estem euforics, en joan comenta k en rafael en teòria feria 2n veterans i jo i ell 2n i 3r sénior, i inclús venen pensament de kardar gas a fons xr atrapar 2n xro pensut k déu estar molt lluny i un cop a meta tampóc no estava gaire lluny, dons en joan tira un pél més ràpid els últims 3km i jo i en rafael diem de entrar junts ja k em fet casi 70km junts i estem super Eufòrics com es veu a la seguent foto a l´últim control a 12 minuts de meta amb 95km a sobre...jjejeje

TITOL DE LA FOTO: ki vol arrivar a meta?


i contents sensa forçar i entrem a META.




i si al final en rafael tenia rao amb allò de que "el ritme que portem es bo",dons bo no boníssim reservant diesel.
i un cop allà dic si em de recullir copa jo i en rafael, i ens diuen k no k numés els 3 primers de la general i 1r categoria, no em fa rés xro hagués sigut un detallet més xk normalment donen copa els 3 primers de cada categoría, xro en rafael li va millor aixís no s´ha de cadar allà fins demà i dutxa i suparet amb la gent de Alcanar k són d p.mare i dormir 2 horetes fins 6:30 i cap a caseta.
resaltar i repetir k sensa en rafael i en joan hagués patit molt més xque no estava fi fisicament i que la cursa hi havia trams amb moltes cintes i trams amb molt poques xro en resum un bé tirant a notable, amb medalla finisher, diploma, mitjons i samarreta(tot el pack)