diumenge, 5 de setembre de 2010

II CIRCULAR AL PANTÀ D´OLIANA 2010

"Copa Catalana de Caminades de Registència"


Fitxa Tècnica:

Distància: 81 kilometres
Desnivell+positiu: 3.100 metros
Desnivell total: 6.200 metros
Temps: 11:08:00
Mitjana velocitat: 7,28 kilometres/hora
Posició general: 4rt (entrant a meta amb al 3er: mateix temps al 3er i jo)
Posició edat(18-36anys): 1er



MICA EN MICA S´OMPLE LA PICA

Primer de tot felicitar al colega Juan de alcanar que ha guanyat la cursa inclús tinguent problemes a mitja cursa, peró lluitant com un guerrer ha aconseguit la 1era posició revalidant el titol de l´any passat i baixant el seu propi record (felicitats màquina).

Després de 3horetes amb cotxe, arrivo a oliana i ja veig akells muntanyots que tenen, ja vaig estar-hi a nargó qu està allà al costat.



vaig cap a meta i em trobut en juan amb la seva dona i el seu fill, i també em trobut a l´alberto(un cop em va ajudar a passar una pajaríssima amb un recuperation i una mica de palike k em feia falta), peró no tinc ni temps de saludar k sona la traca i estic a redera, sortim 222 caminaires i corredors, i cardut esprintada fins a davant, casi amb taticardia, tenia les pulsesions + altes ska volia anar amb en juan k es coneix el camí i a més té el track, peró el compi al cap de 3-4km puja molt el ritme(és nota k estava fort i preperat pél montblanc) i jo decideixut fer la meva carrera, i em trobut realment fluix no sé si es la calor peró no tirut i em cardut uns cuescus k flipes, i començem bé vaig de ventre i haig de parar a buidar, i tornut a la marxa i m´adelanta un corredor, faig al primer tram de pujada francament lent peró observant les vistassas k és espectacular.

I cap al km15 haig de tornar a parar l´estómac em fa ñiñcgñgcñ i vinga a treur-ho tot, i segueix-ho i ja m´atrapa un altre k intent-ho seguir peró no puc, vaig a ritme fluix fins a Alinyà-les Sorts.

aqui ja em recoper-ho i ja estic bé, i arrivo a la Collada de cal Penya km31, i aki em bec una cola i posut 2 talls de llimona i menjut fruita i ja em ficut al frontal k es fa fosc i ja sé una cosa per l´any k bé si vinc és important arrivar avans a akest punt perqué xk és tram de baixada técnic i cla millor fer-ho de dia a akest es el punt + alt de la cursa(+o-1.500m).

Baixada llarga, fins a Fígols, lo bo d´akesta cursa es k passes per muntanya k sembla k estiguís migperdut a bosc i de cop i volta els avituallaments estan en pobles k apereixen del no rés.

aki ja vaig amb molt bones sensacions peró impossible d´atrepar a ningú x culpa dels 20km primers tant fluixets ke fet, peró més igual i vaig fent fins ke em passen 2 senglanots k em karden un sustu important, tota la cursa sol i concentrat i de cop i volta em passen a 2 metres davant meu, al cor a 2000r.p.m, i ja arribut a Coll de Nargó, k tenia ganes de tornar, em menjut un présec uns fruitsecs i tornem-hi i aki ja venien 20 km de pujada, trams de pista i corriols la veritat un pél pesat peró dins el k hi ha prou bé anava corrents de trankis i kuan estava cansat caminava 1,2 minuts, fins a Font d’Isot,


em prenc un cacaolat unes llimones super àcides i li dic a una noia si em vol tirar una galleda pel cap i la tia flipa peró agafa una galleda i me la tira per sobre tot regalansa, la veritat ska a mi em cura tots els mals kardar al cap a l´aigua, ho he fet a casi tots els avituallaments i baixada técnica amb molta pedra suelta perfecte pels tormells, i aki m´he perdut uns 10-15 min al anar ràpid m´he saltat un trencant, peró realment no m´he ni rallat, ja estic acostumat a perdrem, je,je, i em deia tranki pas a pas un arriva a on vol "mica en mica s´omple la pica",i baixant sentut una de animals ostia kins sorolls tant guapus no sé pas ke era, semblava crits de ocells peró eren molt forts, ara un so increible posant-me la pell de gallina uauuu.

i ja arribo al km-75 últim control, i res agafut un tall tronja i em diuen et fa falta algú i dic si, veig una bassa plena d´aigua i li kardut al cap com 5 segons i em diuen ke et refredaras, i jo no ke es per acavar bé i axís va anar semblava boig corrents a sac els últims 5km volia baixar de 11h peró al tram final es va fer molt passat anaves veien com arribaves peró no arribaves i després atravesar tot el poble i el més curiós després de 80kilometres sol als últims 20 metres veig al tercer corredor, peró el k no podia fer era cularme perque el colega també habia fet 80km sol, ara a falta de 20km em portava 20 minuts i el vaig atrepar al final peró em fet el mateix temps, ell 3er i jo 4rt, jo també crec ke és el més legal.

Punts d´observacions de la cursa.
els avituallaments he flipat molt i habia de tot i més uns dels millors ke vist, buffet lliure, i cada 8-10km en tenies un, aixó s´agraeix en una cursa, jo no he menjat cap barreta ni gels he tirat de fruita(plàtan, macedonia, llimona, tronja, meló, xíndria, necdarines etz...) i no he tingut problemes i aixós k en solo tenir,i també remercar ke he anat 80km sol com un mussol, i et dic jo ke penses un munt de coses durant 11hores hi ha temps de molt, jo em deia t´has de superar de les pajaras k pilles a vegades anant sol i avui es una bona prova de superacio d´un mateix, inclús em parava + temps del conta als avituallaments per palicajar una mica amb la penya i al final a meta des de les 4 a les 6 i picu del mati palikajant amb els organitzadors comentant coses de la cursa i k el k anava 2n va atrepar en joan k es trobava malament pero akest és va perdre i finalment en joan ha guanyat, a més tampoc tenien gaire feina,el tema marcatge bé menys a les poblacions k estava justet, l´únic lloc ke m´he perdut uns 10-15min en un tram baixant després del avituallament de Font d’Isot, en fi li posut molt bona nota a l´organització i recomanut aquesta cursa a més els paisatges son impresionants.