UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

diumenge, 19 de setembre de 2010

31a MATAGALLS-MONTSERRAT

DIUEN QUE A LA VIDA S´HA DE ESCRIURE UN LLIBRE, PLANTAR UN ARBRE, TENIR UN FILL, PUJAR AL CANIGÓ I FER LA MATAGALLS MONTSERRAT, I JO SÓC CATALÀ, CORREDOR I MAGRADA LA MUNTANYA, S´HABIA DE FER..

Kilometres: 83,4 km
Desnivell acumulat: 5980 m
Temps: 10:25:28
classificació: 8é de 3000


Sortim de girona al meu germà en Bertu i jo, en Narcis el trobem a coll formic, tots 3 sortim a hores diferents, fa boira i plou una mica, però tº es ideal per correr, 1r surt en bertu, 20min després surtu jo(16:38), i després en Narcis amb al seu cosi.

Sortida i ja hi a un tap, faig els primers 10km a destall, adelanant al màxim de gent tinc 996 persones a devant, la putada és que la gent no s´aparta i vaig fent ziga-zagas, fins que ja arriva corriol de baixada que alla es fan petits tap, però cada cop hi ha menys gent.

Fins arrivar a Aiguafreda, fliput amb la penya k esta de suport fan cotxes i paradetes de avituallaments per equips: a.e.gràcia, corredors.cat, etz..
ara toca pujadeta que la faig tota corrents i la gent la fa caminant aixó fa que atrapi en Bertu el colega ja ha sortit lesionat i va fent, el passo ja que vaig prou bé més endevant trobut l´alberto parlut un rato amb ell i vaig al meu ritme.

adalt- jo a tot gas
abaix- Bertu a tot gas(el k està adalt a mà dreta)


Cap al km 21 a Can Joanot tinc un home gran a redera que fa les pujades corrents i em kedut flipat i de cop i volta un gos una mica més i el mossega quin sustu, vaig a un ritme molt alt, i els geonolls a les baixades pateixen, masses curses suposut, fins a Can Planes +o- km39 que aqui amb 2 nois més ens perdem 20 minuts amb lo bé que anavem estabem dels 5 primers, crec que aquest punt s´hi perdran molta gent, es molt perdedor un encreuament poc visible i que ens a costat + de trobar els 2 que anava s´han desmoralitzat bastant, i trobem més gent darrera que fem un grupet de 5 que ja fariem molt de tram junts, bona gent que ens fem un fart de riure tot corrents.

Arribem a St. LLorenç Savall, allà hi han un grup de gent fent una paella que carda una pinta brutal, de conya els dic que em quedut a fer un platet, un dels que anem ha perdut el frontal, a l´avituallament i em estem 7 min quan tornem a arrencar fa mal tot, no és bo parar tant, i fem xino-xano i l´autobus que em fet va reduint de passatgers, una llàstima xk ens ho estavem passan de conya després d´un avituallament un argenti k anava amb nosaltres s´adalanta i quan jo i en joan l´adelentem, ens diu que 2 gitanus li han tirat una pedra i li a tocat a la maleta, jo també els he trobat i anaven mamats però no ens han dit res, però li arriven a tirar la pedra i ho veig i els i faig menjar 1 pedra a cada un.

Fem una pujada fins al Coll de Queixalt, baixada forta i ja estic a Monistrol i al final del pont veig en Bertu(que no ha pugut seguir per culpa de la lesió que arrastra de fa uns dies)el joan b. i en xino, quina sorpresa, em diuen que m´esperen a dalt i pujut una marxa i li cardut grana fent tota la pujada fins a Montserrat, la pujada semblava més curteta, però deu ni do, fins al monestir que alla estàn esperant-me, i una atre cursa al sac.