UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

diumenge, 12 de setembre de 2010

1a MARXA BTT TRENKACAMES A ANGLÈS

BESTIAL!!!! i aixós que és la 1ªedició

Primer de tot moltes felicitats per aquesta grandíssima cursa tan guapa que han muntat els A.C. LA SELVA.


Em quedat amb en saus i em anat de casa meu a Anglès per escalfar motors, un cop al pavallo ja veig en boada(organitzador), l´angel(avui juga amb aventatge va en moto i a més ja ha fet al circuit)i algun altre conegut.


També hi han algunes màquines que segur que han fet temps molt bons

La sortida ha sigut molt tranquileta però m´he enganxat amb un ciclista i casi me la pinyu.

adalt-es pot observar que volia passar pel mig, es allò que dius "ke fa!!"
abaix-uuuiiiii, segurament ha sigut culpa meva que sóc un esberat.



adalt- en Saus tot content.
abaix- nen no miris tan la bici que ja sabem tots que és un pepino de la ostia.

Tenim a la poli a davant i anem lents, ja va bé per estirar cames i un cop a pista, ja nem un pél més a gas, de moment al camí mel conéc, ja al cap d´un rato ja fem algun corriol molt guapu, quina manera de disfrutar déu, i ja començut a beure les primeres osties del dia, es formen petits taps al principi quan començem a baixar per trialeres per alguna ostia o algú ke s´ha fet caceta i ha de baixar de la bici, però al mateix de sempre al al cap d´uns kilometres ja es va allargant al grup i la cursa sempre va posant a puestu a cada corredor i mirut al contakm i marca 0, molt bé l´he petat en algun descens, o picant amb algun arbre.

Després d´un descens guapu veig en boada i em diu que vagi amb cuidado amb aquell tram, déu ni do un bon forat mes endevant un palet i passem per un tub sota la carretera.

Una pujadeta llarga a ritme xino-xano, vaig xarrant amb un noi del club a.c. la selva ha marcat el recurregut i nem fent, avituallament i aqui es separa la cursa llarga amb la curta, pujem fins casi a Santa Bàrbara i descens del guapu i amb al noi que he anat casi tota la cursa va i peta cadena vaia putada.

I ja vaig amb solitari tornut a passar pel punt de creuament on hi ha avituallament i em faig un lio amb al cami em diuen per dalt i jo els dic que no que ja he pujat avans i em diuen que tranki que és per allà segur i vaig tirant amb camins molt guapus.

Alguna pujadeta més però anar fent com m´he agafat tota la cursa sensa parar però sensa anar al maxim, i ja començut a adalantar gent que fa la curta i en un tram a falta de 3-4km em kardut una nata molt espectacular però sensa incidencies tenia un ciclista a darrera k ha flipat, i ja a gas fins a meta.

Esperut en Saus, qua també ha fet una bona cursa temps: 2:39:53 i posició:43 , ara al notas no és carda una ostia en tota la carrera i a falta de res es carda una nata amb tot l´asfaltat.

He disfrutat com un nen petit, kins corriols tan benperits, bastant trenkacames com bé diu al nom, però com m´he la van pintar tan xunga pensava que patiria més i al final bé, tot al recorregut molt ben organització molt bé i molt familiar, botifarrada amb samarreta i begudes a destall, esperut que en fagin moltes edicions més que aquestes curses es per posarles al calendari.

kilometres: 30km de trenkacames.
Temps: 2:10:48
Classificació: 13é

Dir que ha guanyat l´angel i a més a fet 3 voltes al colega, je,je.