diumenge, 29 d’agost de 2010

9a MARXA DELS TRES PICS

En primer lloc dir que sóc un empanat de la vida, perque aquest titol s´habia de dir "Carros de foc skyrunning -24h" i es que vaig fer la pre-inscripció fa ja com 4mesos deixant passar al temps i pensant-me que ja ho habia deixat enllestit, perque normalment faig les inscripcions i pagut al moment i un dia que no ho faig i mira al que passa. i la setmana passada trucut per demanar info i em diu una noia ke li donés un codi cosa ke en al correu ke em van enviar no hi habia, encara sort sino ja em veig al divendres allà al refugi de la Restanca després de 4-5hores de cotxe i perden´t un dia de festa del curru i ke em diguesin perdona noi peró no estàs inscrit, em moro de ràbia. i ke era impossible tornar-se inscriures perque ja eren 400 corredors i 60 plaçes en espera i l´any ke bé aquestes dates esper-ho estar al ultra trail del montblanc, no sé quan la podrer fer, em les ganes ke tenia de fer els carros.

---------------------------------------------------------------------------------

9a MARXA DELS TRES PICS

"Circuit català de curses de muntanya de la FEEC"

kilometres: 21,100
desnivell+positiu: 815m
desnivell total: 1.630m
temps: 1:40:11
velocitat: 4,7 minuts per kilometre
posició categoria senior: 16é
posició general: 20

CORRE, CORRE QUE ES FA FOSC !!!

Sortim 222 corredors, hi ja de principi a fi a sigut una Cursa molt ràpida i al principi amb molta xafogor, ja em coneixia al recorregut de l´any passat, aquest any he rebaixat 20 minuts o sigui 1 minut més ràpid cada kilometre +o-.
Em passat pels 3 pics de la zona, pic Sant Genís 565 m, pic de l’Àguila 530 m i pic Lladó 405 m i passem per 4 municipis diferents(Navàs, Puig-reig, Gaià, Balsareny).
és una cursa ke no és de les meves perque és molt ràpida i jo aixós no ho entreno casi mai, aquesta cursa es més per corredors d´atletisme que corredors de muntanya, jo a les pujades adelantava i en pla m´adelantaven a mi.
Ara he corregut més bé del ke em pensava(encara em passaré a l´atletisme je,je...és conya cigonya).
la cursa se m´ha fet curtíssima, ara tan ràpida en algun tram treus al fetge per la boca, en fi que la cursa està molt bé peró sóc una mica negatiu perqué jo esperava fer els carros de foc i cla una cosa es molt diferent a l´altre.
Una anècdote de la cursa és que estavem corrents per un camí i habien 3 cavalls ke es van tornar locus i jo em vaig embardissar per que no em kardes una patada que els cabrons estaven posats ensenyant-nos al cul preparats per patajar a més ocupant tot al cami i amb la cresta tot enrrampada i una noia ke al portava jinyadissima a sobre al caball ke se li descontrolava.
a i el dilema aquest "corre, corre que es fa fosc" està molt bé que si no vas al gra et kedes a cegas, ha al primer a fet 11minuts menys ke jo, aixó son uns 30 segons mes ràpid cada kilometre o sigui que tampoc sóc tan lent.I avituallaments cada 3km tenies un punt d´aigua, jo he parat a tots si vas a mirar cronu no pares i segur ke guanyes uns segons, la organització molt bé i a l´arrivada begudes, entrepa botifarra, samarreta técnica, botella de vi, un champú i que no falti al tetrabric de caldo.