dilluns, 19 de juliol de 2010

4 Clàssica a l’Olla de la Vall de Núria

FES CLICK AL TITOL PER VEURE AL VIDEO DE LA CURSA




AVUI FA 1 ANY QUE VAIG COMENÇAR A FER CURSES DE MUNTANYA."FELICITATS A MI MATEIX"

després de 2 setmanes sensa entrenar(per culpa d´un xai ke s´em va escapar i em vaig fer mal a l´esquena) tornem a l´acció i com millor ke anar a fer l´olla ke molts trams son caminant i aixis no patiré tant.
en akesta cursa i vaig amb 2 compis: Met i saus, kedem a les 5:00 i cap a Ribes.
Parem a esmorzar i quan sortim del bar ens preparem per agafar el cremallera, 2 corredors ens pregunten si era allà i jo si, si, dons sort ke no era allà xk al donar la volta cap al cotxe quan ens diuen ke no és allà, ens quedem flipats al veure ke ens habiem deixat les 2 portes obertes del cotxe, vaia empanats de la vida però si feia 1segon habia dit si habia tancat el cotxe i m´habia girat a comprovar-ho, ara kina regalada, pues agafem i pirem cap a queralps amb els 2 corredors k ens van preguntar, deurien flipar xk eren les casi les 7 i li vag kardar un pél de gas.
arribem justets i cap dins apretujats al cremallera fins a Núria.
Com mola Núria, faig cua pel dorçal i ens preparem, anem al bar a fer un entrepà, fem el brifing i jo vaig cap a la meta,en saus i en met la fan a la seva bola a lo piratilla. Trobut algun conegut i vaig cap a la linia de meta.

perfil cursa: 21km, 1940m desnivell+positiu, Amb un 72% del recorregut per sobre els 2700 m. Quatre pics de més de 2800m i un de més de 2900m.

patapumbala,sortim 507 corredors
ei el corredor + bo de tots es el de la dreta de tot.

Em posut amb els de davant, al menys fins que comença la pujada vaig veient com m´adalantes totes les màquines, i ja numés de començar em karden mal les tibies, pensut ke és normal tants dies sensa entrenar, dons desconectut i vaig a fer la meva cursa a la meva bola(es la primera vegada k ho faig, i no vegis com vaig disfrutar)pensava llàstima peró no bull forçar xk la setmana k bé en tens una de 105km i al cap de 6 dies més una altre de 100.

m´adalanta bastanta penya fins al puigmal, tot de penya àniman aixós si k es benparit

kuan començut a baixar fot un vent k flipes i casi em kardut una nata..uf, arribo a un punt on l´any passat vaig veure on un corredor en david, k es va petar el tormell i descenc molt atent pensant amb la moguda de l´any passat.
ja, ja, vaia karetos ke kardem els 3.

concentra tu mente.

vaig tirant i de cop una rafega de vent menvia la gorra a tomar pel sac, i vaig darrera com si empaites una gallina, després de la petita aventureta vaig tirant i gaudint de les magnifiques vistes, veig una àguila k va fent cercles, realment guapu, numés em faltava cantar mentres corria, anava pujant i baixant cims i s´em feien curts, com ke lány passat vaig patir bastant, ho recordava més dur, em trobut un lloc ke em fan l´onada tot cantant, realment la gent un 10.
coll de Noufonts, un parell de pujadetes més i ja ho tenim aixós.

Met pujant a fons.

i al tram final em trobut una gent fent el ball dels bastons kin riure, perque era al final de cursa perque sino m´hi kedut un rato allà des del cole k ho feiem k no ho veia, última baixada la faig trotant amb pases curtes, i cap a meta,.la cursa m´ha passat volant, el més bo de tot es que no he forçat la màquina en casi cap moment, i he disfrutat com un animal dels paisatges k l´any passat numés mirava al terra, en definitiva estic 100% be fisicamennt i el millor l´esquena no m´ha fet gents de mal, m´ha anat + bé reposar 2 setmanes i crec ke aixós m´ajudara per la setmana ke bé, ara haig de ser franc m´hagués agredat estar a les 3h peró no estava en condicions per fer-ho.
esperut els colegues i primer arriba en met amb 3:41 igual k jo l´any passat, lo k jo després no tenia cap partit de fútbol. jalem i bebem m´entrés esperem en saus ke entre amb 4:09, ho han fet els 2 de puta mare per ser la seva 1ªcursa de alta muntanya SI SENYOR!!!!, alguns han patit+k altres peró la questió es arribar del punt A al punt B.(llàstima k no pugui explicar algunes anecdutes, bonisimes je, je.)fem unes regalades explicant-nos les aventures i cap a xirona.
bueno ah sigut molt benparit, ara aquet parell ja els tinc enganxats ja,ja....
com mola ke els millors del mon siguin catalans

temps: 3h 16min 03seg
posicio: 75é