UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

diumenge, 13 de juny de 2010

ULTRA TRAIL MAESTRAT EXTREM,

LA MEVA PRIMERA GRAN VICTORIA

118Km i 7000m desn+ i -

1r Classificat..........JO, VISCA!!!!!!!



AQUÍ LA MILLOR CURSA QUE HE FET MAI, PERQUE HE GUANYAT
PER FI HE QUEDAT PRIMER i COM MILLOR PER FER-HO QUE AMB UNA CURSA DE MUNTANYA DE 118 KILOMETRES


Algunes noticies del periodico(mediterranio)-no saben ni escriure el meu nom bé a més això que diuen de arribar havans del que deia l´organització,que vols que et digui amb la turmenta que ens va caure i la meva pèrdua ja "mítica" en totes les curses que vols a + jo no vaig parar de córrer(menys en algunes pujades).

NOTICIES SOBRE MI I DE LA CURSA(DIARIS I INTERNET).

-club de muntanya desnivel


-el periodico mediterraneo


-córrer x muntanya


-Noticia del Diari de Girona


-ultramarato.cat


-marathon crevillent


-rutómetro(resum i foto)


-noticia a la pagina wed de la cursa


-rojoyazul, diari valencia


-Noticia del 3x4 info


-noticia laplanaaldia


-diari benicarló


-Noticia benicarlo 2a part


-ajuntament albocasser


-emporda.info


AQUESTA CRÒNICA LA COMENÇARE PER EL FINAL

Aquests dos dies realment han sigut impressionants per mi, fins i tot m´he sentit famós, anava al quiosc i em felicitaven o algun cotxe es parava i em cridaven "felicitats campió" a més jo no coneixia a ningú, anava el bar i esmorzant em bé un home i em diu saps noi estem tots parlant de tu i del que as aconseguit, jo li dic que gràcies però pensant que els campions són els que arriben a meta, a part de tota la gent dels pobles que he anat trobant i que m´han animat tant, sobretot en el poble de Cati km92tiren un coet quan arribo i semblava la meta, havia tot el poble animant, i em tiren tot de fotos i una càmera filmant, fent-me un passillo "quina enrampada"fins l´últim pel de punta i sobretot agrair la organització, que he anat trobant per tot el recorregut i que de 120 corredors, hi havia 100 organitzadors, gràcies i felicitats per aquesta gran cursa.

CRONICA
divendres 11/06/2010


Després de treballar, jalo alguna coseta i cap a Albocàsser que hi ha unes 4 hores de camí, arribo capa a les 8 i agaf-ho el dorsal i a buscar lloc per dormir que amb les preses no he agafat el sac de dormir i aquí a Albocàsser no hi a res tot està ple, i tots els pobles son a tomar-pel-cul, pues agafo el cotxe i al cap de 40 min trobo un hostal, que em costa 20€ està guapu a més soc l´únic client, sopo un plat de espaguetis a la bolonyesa i cap a subar.

dissabte 12/06/10

em llevo i sorpresa, han entrat a robar a la pensió i jo ni me enterat, em prepar-ho i kardu el cam, arribo i ja veig moviment em disfresso i cap a la sortida, es una cursa de semi-autosuficiencia o sigui que has de portar la ostia de coses i menjar però en alguns punts de carrera i haurà jalu.

10:00 mati, sortim a un ritme fortet però sense fliparme que son 118km
 









som bastanta penya i al principi, sembla un entreno colectiu





pero finalment fem grupillo més petit a davant que tirem a bon ritme



Pero bueno es el principi i queda una vida per endevant, ja de un principi m´aig de treure la sabata que i tinc punxes de pasar per llocs bruts, pero al cap de 15 min em torn-ho a posar amb el grupillo.



Això que després de una pujada i a una baixada tècnica i allà vaig a sac i m´escaput en solitari tot pensant que kardes imbècil que estàs al km 20 i en keden 100 a més en aquestes curses la penya es reserva molt, i m´entres tirava em deia a mi mateix k fa un palanganes com jo liderant una cursa de 120km, pues no vegis la moral com em fa pujar, cap el km25 control i avituallament solid fa calor i tinc gana, reventut de xíndria i galetes i vaig tirant amb la sorpresa de k 2corredors ja venien,



Pujada que agafo ritme fort i cap al 30 els de l´organització em diuen que m´ho agafi amb calma que sinó punxaria i jo si, si...dons baixada i ara tocaria el pitjor de tot 10 km per mig d´un riu amb pedres sueltes (pobres turmells, com van sofrir)



i cap el 35 m´atrapa un valencià que em va kardar un sustu de mort tot concentrat k anava a no lesionar-me, i 1km més i m'atrapen 2 més, control aigua al km40 em trobo uns que coneixen penya d´angles i la fem peta un rato i torno a la carga.


xop de dalt a baix


Ara bé la pujada mes forta de tota la cursa i de cop i volta es gira al temps i ja casi a dalt ens comença a kardar un xàfec de caldeu, em paro a posar el paravents mentres m´adalanten 3 nois, vaig tirant i patapum kina kagamenta macava de caure un llamp al costat arribo a dalt de tot i les cames em comencen a fer mal, em costa doblegar els genolls i fa un vent fred aki dalt que pela o sigui que de moment tot va bé....estic viu, arribo a un control solid i resulta k estem un grup de 7 tots els corredors de davant, i tirem tot junts, fem un grup molt bo i em deien que si la tempesta hagués començat un pel abans segurament haguessin anul·lat la cursa, baixem per un lloc que no es un camí es un riu amb la d´aigua que porta, tirem tirem km50 i ara bé un tros de pista k a mi no em va gaire bé, i em poso ultim del grupillo, xino-xanu, fins tornar a pujar k allà atrapo a un k aniríem tots 2 fins el km64 a un poble guapíssim,





Increible



i allà ens tornem a trobar tots i vinga aki a repostar fort plat de pasta, grana seca, fruita i sant tornem-hi, surto primer i aquí ja comença la meva cursa en solitari, a més comença a despejar-se el cel i ja no tinc les mans encangranades del fred, el km70 miro enredera i lluny, bastant lluny, veig a 3 corredors, però no em preocupa jo bull anar a la meva i en aquest punt estic bé.



 Fins cap el km75 arribo a un lloc que està ple de toros, estan en tancats i a dalt hi ha una casa ple de gent cridant com lokus eheheh campeon dale caña i no se que més deien i veig un camí a baix i decideixo retallar em diagonal jugant-me el tipus xk era vertical de collons i la gent encara cridava més i escoltant em deien que haces loko k no es por aki i ja em beus reculant i cagant-me amb deu, em prenc un gel i un tallet de barreta i fins a un poblet petit que hi ha una font i repostu i un organitzador em diu que tinc els perseguidors a 8 min.



 Gaski i fins a Cati km92 espectacular quan em veuen tiren un coet i uns nens em segueixen corrents i tot de gent aplaudint-me fins arribant al centre i amb trobo a tot al poble allà mig animant-me a saco tot de flaixos i una càmera filmant i que vols que et digui fins l´ultim pel de punta quina enrampada tant radikal.



Un dels millors moments





semblava la meta, però encara quedaven 26km, em diuen que els 3 companys els tinc a 15min, agafa-ho fruita i grana seca.



Surto i la gent em dona molts de ànims, pujada forta caminat a l´idea i pum, sento un altre petard, que vol dir que els segon grup arriba al poble, vaig a un ritme alt per la pujada de adrenalina de avanç, ara ja comença a fosquejar i allà el km100 em poso el frontal, un altre poble i em diuen que vaig molt bé que els tinc a uns 20-25min i carrego fort de aigua que vaig sec, i ja cansat per haver apretat fort i una pujadeta dureta i estic molt atent perquè en algun tram costa veure les senyals, això que cap el km110 em passo un trencant i em perdo i al cap de 5 min dic ostia fa rato que no veig marques kina empanada, sempre igual, dons em dic si d´aquí 2 min no trobo res marxa enredera i arribo a una carretera i no veig senyals enlloc tiro una mica la dreta i decideixo recular em kardu enmig les bardisses i intento adreçar pel mig del bosc semblo boig buscant el camí fins a trobar-lo i fent marxa enredera fins l´ultim senyal era un trencant que no estava gents ben marcat,he perdut 15 min, vaig a saku esperant que ningú hagués passat davant meu i fent la última pujada em giro i veig 2 llums que venien merda, ostia, puta, no podia ser km114 o sigui porto 55km sol i ara els veig, tiro amb tota la meva ànima i falta poc i em diu l´organitzador que tranki que els tinc lluny i jo no, no que els he vist i em calma digen que el barranc es llarg i que jo quan els he vist era a dalt i ells a baix i a saco fins a meta, kina alegria més gran tot de gent aplaudint, gent demanant-me de fer-se fotos amb mi, molt i molt bé em diuen que es pensaven que arribaria a les 12:00 vaig arribar 12:30, i 11 minuts després venen 2 corredors més, l´Arturo i en Juan, xarrem i comentem la aventura i al cap d´un rato dutxa de 20 min kin plaer i m´aig de kedar a dormir perquè el diumenge es la entrega de premis.


només el 66% va acabar la cursa, per la duresa i sobretot el temps que ha fet, però com sempre dic es que lo important es intentar-ho, portar al cos al limit abeure a on arriba i si no passen les mil-i-una que poden passar pues es pot arribar a ser finisher.

però això de guanyar fins un bon rato no m´ho creia, perquè al sortir de Ares que vaig escapar-me i al anar tant de rato sol, era com un entreno llarg de collons de moltes hores, en fi amb molt bones sensacions.

gràcies a la organització i a tota la gent que ha aportat qualsevol cosa a la cursa.


1r general i 1r sènior: Joel Jaile Casademont, temps: 14:31:25


-resultats cronochip

Quin gran moment al entrar a Meta, Em sap greu però amb paraules no ho puc definir








comentan la jugada amb els organitzadors


entrega de premis

"mi tesoro"


campió i campiona ultra trail maestrat extrem



dinar del diumenge amb uns quants cracks



video cursa entre el kilometre 80-90



video sortida



video-fotos promo-cursa



video 1 trail maestrat extrem & gladiator