UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

divendres, 9 d’abril de 2010

ULTRA TRAIL SERRA DE TRAMUNTANA

1ª ULTRA TRAIL, SUPERANT ELS MEUS LIMITS I ELS 100 KM.,


Divendres mati vaig aeroport, i com no casi perdo l´avio, trobo Narcís i cap a Mallorca, anem casa la Gloria allà i dormirem una nit i l´altre nit la passaríem corrents, anem a dinar a un vegetaria i molt bo però em kedu mort de gana.


una migdiada, i cap a pillar el bus, no tenia tiquet i al final l´organització s´ho a currat i l´he pogut pillar, ara quin dia casi perdre´m el bus també, vam arribar tot suats de córrer amunt i a baix per Mallorca.

Pollença, em prepar-ho per corre, revisió de material i marcatge de totes les barretes, gels(ho trobo mlt bé axis la penya no tira res al terra i si els escombres troben brossa saben dorsal i desqualificat) hi ha gent que fa un estudi de com actua el cos després de fer lokures com aquestes, jo no el faig, en narcís si., molts nervis avanç de la sortida que es fa a les 24h.

aqui es pot observar amb l´alegria que jo i en Narcis, ens ho agafem

Linea de meta, obru frontal, sona la musica de Vangelis i Sortida.



Sortida ràpida com sempre. En Narcis agafa el seu ritme i jo el meu crec que massa alt tot per seguir els de davant, 2 km plans i ja comença a pujar la cosa enganxu a un noi hi anem tirant a bon ritme, ens adelanta una tia que va molt forta, no porta material obligatori ni camelback ni res, va amb 2 nois que li van donant el que necessita, el primer avituallament a(molt complets).

Ara toca pujada llarga adelanto la tia que a baixat el ritme, arribo al coll que bufa una tramuntana de cal deupedra suelta, cami estret(perfecte), donç aixós que anava seguint fites i estic a dalt d´una muntanya, no hi ha cami ni marques em giro i veig llums vermells i blancs a baix de la muntanya mala senyal vol dir que hi a gent de cares i de esquenes i jo estic lluny d´allà (a qui li agradi la aventura només cal que vingui amb mi, sort que no faig curses de orientació), em tornu mig boig i vaig a sacu, adelantant a sac dec haber perdut 15 min, arribo a dalt de tot agutat, tornu a adelantar a la mateixa tia, baixada técnica amb molta aigua tb baixu superespitós i adelentant a sac, al cap d´un grapat de km control i vaig 4 o 5 pero a darrera be un grupet de 7-8 pers. me la suda peró la gent sempre et diu la posicio i a mi em reventa em fa perdre la concentració.
Anem tirant lloc molt guapu riu a banda i banda i jo pel mig, cap a les 3-4 matinada trobu 2 tius em van kardar un sustu estaven collint cargols o bolets, baig tirant i m´adalanta una tia diferent(crec k era alemana una passada va kedar 10 general)la segueixu 1 rato peró no bull decaure seguint-la, ara bé un tram que baixem com 100000 escales no es conya, fins a soller, control i tinc els geonolls rebantats i estic el 30ipicu, uns estiraments .


vaig tirant sol com un mussol, fins al 50, pel cami trobu alun ramat de xais, diferents que els meus son més peluts aqui, control "Deià" mitat de la cursa i portu 7h08min es fa de dia em terc frontal i paravents, aqui comença el petit trail de 50km a les 8:oo



.Ara bé la pujada més radikal, realment una pujada molt empinada i molt llarga, ara quines vistes des de dalt, fem un grup de 3 un Italia i un noi de l´illa, fem la baixada i a ens atrapa el primer del petit-trail va xuscadissim. al cap d´uns 10 km i alguna petita perdua un altre control amb chocolata calenta mmm.. ara torn-ho anar sol amb un ritme més lent s´ha quant s´ha fet de dia es com si hagués començat una altre cursa, em trobu bastant kardat la penya m´adelanta peró estic viu, i control .

crec k esporles, menju plat de raviolis,
i tornem-hi, em costa arrencar tardu 20 min abanç no agafu ritme, pujant i baixant muntanyes amb vistes espectaculars, camps d´oliveres i llimones, molt macu, arribu últim control, en falten 20, 10 de pujada i 10 de baixada, no sé com pero puju molt fort estic tant cansat k volu, adelantu a molta gent que feia hores no veia, arribu a dalt falten 10 cap abaix vaig 14 posició +-, menganxu a un del petit-trail fem tota baixada i aki bé l´aventura més radikal de l´expedició en el km 99-100: les cintes s´acaven entre la pista i a la carretera, tirem a la dreta i decidim recular tirem esquerra i res de res, intentem fer un cami que puja hi ha una cinta pero res trobem unes persones ens diuen que andratx està esquerra tirem tirem, al cap de molt de rato trobem més gent i ens diuen k falten 30min era impossible ja habiem d´haver arrivat i falta la Ostia, i jo em desmoralitzu molt em fet una volta grandiossa, sort del company que em donava anims, amb lo fort que em sentia feia 20-30 min, sens habia acabat l´aigua esclar amb el ratu que feia k estabem perduts ja esteriem fent un massatge akella hora., tenia la moral pel terra amb la carrera k habia fet DIOS!!!!, bueno un cop arribat al poble encara hi habia guerra sentiem els altabeus i habiem de atrabassar una riera i el colega casi s´ha mata 2 vegades intentant pujar per un marge 2 metres, em vaig asustar i tot, un cop adalt estabem dins una casa amb un cavall i veiem passar corredors a l´altre banda, numés faltava saltar una balla la ostia de alta., 300 metres i META, FINISHER.vaig comentar la historia a 1 tia de l´organitzacio i ja em va dir k molts s´abien perdut.


EI QUI ES EL PRIMER TIU QUE SURT AL PRINCIPI
UN ALTRE VIDEO


molt content i al final donç una historia més per explicar, llastima en Narcis no va acabar es va quedar al km 70(molt llest el colega es va kedar a l´avituallament on hi habia papeo fort)

.
103´5 KILOMETRES

-26-POSICIÓ-JOEL JAILE CASADEMONT AMB: 16 H 26 MIN
4500 DESNIVELL+POSITIU


P.D.: imagineu si estava cansat que no vaig beure el barça-madrid, despres de més de 100km k vols.