UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dissabte, 15 de maig de 2010

Marxa Romànica de resistència de Navàs . . 80 km- 2300 desnivell+




Plaça de l´ajuntament, unes 400 persones, peta la traca amb pepino final i sortida, surto a ritme normalet, el primer surt bastant fletxat, jo intento seguir-lo a una distancia raonable, anem tirant i a uns quants km, ja no se per on tira el GR giro a l´esquerra, però no hi ha camí esper-ho el tercer, i buscant veiem k era a la dreta, comencem bé, anem tirant anat xarrant, però a un ritme bo, anem passant punts de controls i avituallaments, paisatges molt guapos.

foto amb en Jordi Caba, tot un crack

Això del km 25,30+-, comença un mal de panxa radikal, paro darrera unes arbustos i "cosa dolenta fora del ventre".


Baixut el ritme, em plantejo retirar-me cosa k mai m´havia plantejat seriosament, em fa bastant de mal i punxades fortes, em prenc una aspirina,i em dolors però al cap d´un rato vaig recuperant ritme,em poso el frontal i cap el 35-40 enganxo el segon.






A l´avituallament on en quico soler em dona un patxaran, i em diu k va bé x la panxa. Gas, el patxaran sem posa be amb el company anem fent la molla, una bella ens intenta cardar el pal diguen-nos k avien canviat camí seguim a on ens diu i diguem tu fem marxa endarrere k no hi ha marques, correcte no era per allà, anem fent algun tram asfalt"malparit" i corriols"benperit", tornen els dolors estomacals, en un avituallament ens prenem suc pinya i els dos ens senta de puta pena i amb la historia del suc tornem a dir: fa molt de rato k no veiem senyals, pèrdua de +-10 min i tornant enredera veiem el peloton perseguidor de 5,6 persones.


bueno sempre va bé trobar corredors més batalles que sentir i explicar, hi ha 2 nois k es coneixen ruta, ja els podíem haver esperat, hi ha gent canyera alguns amb objectius com "Tor des Geants-25000desnivell, 330km, non-stop" seguim amb les meves punxades a l´estómac i en un control no sé k passa però em giro i tothom ja havia cardat el cam i jo ni havia marcat el roadbook, toca creuar una riera amb molta corrent, sort k han posat una corda(ja em quedaria moll fins el final)pujada forta, hi haig de tornar a buidar l´estomac, encara k sembla k pixi pel cul, veig llums bastant lluny xro ara l´únic que penso es en acabar, trobo un dels nois k s´ho coneix el seguiré per collons xque se m´estan acabant les piles del frontal, seguim a més te gps i em va diguen k si pujada k si baixada tans km., a mi no m´agrada saber quan falta però en aquella situació que estava no em feia res, falten uns 15 km molt plans mal rotllo per mi però xino-xano fins a Navàs.

Arribem a les 3:37 nit a la 6,7 posició a 32 min del 1er.

Molt content(a part dels problemes)per aquests 80,2 kilòmetres per el GR-176 .

Finisher entrant 7é amb 9 hores 37 minuts



video marxa 1 part



video marxa part 2



video marxa part 3