diumenge, 23 de maig de 2010

CURSA DE MUNTANYA DE PAÜLS, 23 km i 2000 m desnivell+positiu

CAMPIONAT DE CATALUNYA INDIVIDUAL(FEEC)
i puntuable per el"CIRCUIT DE CURSES DE MUNTANYA DE LES TERRES DE L´EBRE"


Parc Natural dels Ports, zona que impresiona la ostia, hi ha uns muntanyots que espanten, però impresionant a l´hora i molt molt ben-perit.
Em agafat GR-7, em pujat a 4 pics:- “Mola Grossa” (1.044 m),“Piló del Montsagre”(1.071 m.),“Punta del Aigua”(1.083 m),“Pic del Joan Gran”(1.072 m)


kins pujadams més guapus

Resum ràpid: 600km carro, 23km corrents i 2.200m de desnivell positius, tot sol i m´ho he passat de puta mare


Resum més detallat:

Ahir vaig arribar a les 2 de la nit, he dormit 5hores, m´he despertat amb la sorpresa que estava dormint costat d´un ramat de xais, vaig cap a la cursa i veig que hi ha moltes maquines, però jo vaig més per un bon entren-ho, que la setmana que bé tinc ultra-trail coll Nargó, ara pensava ostia és una cursa iguala que la de Núria de distancia i desnivell no de altitud, aviam si puc baixar de les 3h, i així veig els meus progressos.

Primer surten les noies i al cap de 15 min naltrus, tiren coet i arrenque´m fort intent-ho seguir grup de davant des de darrera, però el caps d´uns min ja anava de cul, la primera pujada l´he fet molt ràpida,que dura deu.

i baixant a sac m´he cardat una ostia i vinga a rodolar per terra, sort n´he tingut que no he topat amb cap roc sinó ara estaria criant malves.


la cursa han sigut +o- 4 pujades i 4 baixades (radikals), es nota en el careto de la seguen foto:



hi havia molts trams que era tan vertical que hi havies de pujar amb l´ajut de una corda i també m´ha agradat molt un tram que em fet un canvi de vall atravessant per una cova a dalt d´un pic.


També em atrabesat algun bosc.



Em fet un grup de 3-4 pers. casi tota la cursa i jo quan pujava´m els atrapava i a la baixada ells m´atrapaven a mi, bueno anàvem adelantant les dones i tota la cursa molt ràpida, unes vistes impressionants i pujades i baixades molt i molt tècniques, he disfrutat molt i molt, i he anat molt bé tota la cursa, menys al final que hi havia una baixada de 850m de desnivell i els genolls i turmells ho han petit, a més o apretava fort o al tram final em podrien treure posicions, em el que m´ha costat aguantar tant la meva posició, dons baixada esprintant a saco i el tram final fins Paüls també érem 4 i l´última esprintada m´he posat 2 del grupillo.



Cursa molt maca semblava que estiguessis dins un quadre a més aquesta cursa també va formar part de la copa de Espanya, i aquest any campionat de Catalunya., organització 10, avituallaments a doju, i molta gent animant , molts segur que avui no tenen veu.


al final objectiu -3h complert i això que no portava rellotge.

Campió de Catalunya: Just Sociats(corredor de la selecció catalana)

arrivant a Meta esprintant des de feia un bon rato...iabadabaduuu!!!!



al final de 315 participants dels quals han acavat 266(millor intentar-ho que no quedar-se a casa ajegut al sofà)
posició de la general: -22é
posició per categoria(sénior):-20é
-JOEL JAILE CASADEMONT : 2H 54min 54seg