UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

dilluns, 26 d’abril de 2010

COSTA BRAVA EXTREM RUNNING, 23,24,25 ABRIL

PRIMERA ETAPA: BLANES-TOSSA DE MAR, 25 KILOMETRES (1500 Desnivell+)

Blanes, anem amb l´angel a buscar chip i dorsal:2139, després cap a l´hotel que ens fan esperar 1 hora per la clau, dinem i ens preparem per córrer, agafem el trenet de blanes tot cantant "El trenpinxu de blanes es el més..."



a meta trobo alguna cara coneguda de altres curses entre d´ells en ricard que fa l´extrem, ens posem a 3era línea i bum sortida la gent surt a sacu i com no jo també.


a dalt amb l´angel, abaix amb en ricard



Arribem el jardí botànic i tots els que anem a davant perduts comencem be.





És una etapa de puja i baixa a sacu a mi ja em va bé, i això que en una baixada intento a adelentar i ostia(mortal i mig), em diuen si estic bé, jo si-si però el genoll no pensa el mateix.
Corrents fort, jo i un chaval ens perdem a causa que el camí no està gaire ben marcat, i que anem flechedissims (2min de rés).Trobo Xavi Marina(organitzador)que està a tot arreu i diu que despres de la baixada venia lo bo, ja ho vaig pillar una pujada durissima a quatre potes, però a dalt vistes espectaculars.

Trobo un noi(que ja l´he vist en curses i casi sempre el podi)i em diu que estic a 5 min del primer i li cardu gas a fons, adelentant a tutipleni., apunt de arribar a meta em torno a perdre, però aquest cop només 1 min, arribo el casc antic de tossa de mar i meta, per la meva sorpresa que els altaveus diuen el meu nom que havia quedat segon a 31 segons del 1er, quin brinco d´alegria, massatget a quatre mans, 10 litres d´aigua i veig k arriba Ricard i després Angel comentem les jugades i cap a l´hotel.


Arribada a meta amb una esprintada de les maques







Ja he entès perquè aquesta etapa es diu Selva Marina, perquè està aprop del mar i sembla que estiguis a la selva
classificacio
 -2º JOEL JAILE CASADEMONT, 2h 24min 50seg,...."ke bé"


SEGONA ETAPA: SANT FELIU DE GUÍXOLS-PALS, 50 KILOMETRES (1500 Desnivell+)






Arribem amb temps a pixar i beure, ens posem a meta i Sortida, ja des d´un principi fem un grup de 4: Lolo Diez(salomon), Sergio Fernandez(buff), Victor Garanto, i un servidor.


Ja des d´un principi que en teoria havia de ser pla, dons vinga puja i baixar escales, però és igual queden molts km., un cop a platja d´Aro s´afegeix al grup un altre noi, el passeig s´em fa molt passat i a l´avituallament no hi estem més de 20 seg.

Arribem a Palamós, i ens trobem a un ciclista que ens porta, i va i ens fa donar una volta de cal deu, i veiem com d´anar al davant ara som nosaltres els perseguidors, enxufem una mica i ja els atrapem ara fem un grup d´uns 10 o 12.
Anem atrabassant boscos, pobles, túnels, cales de les quals moltes nudistes; llàstima que siguin tot avis, el grup es va estirant jo em kedu pel mig, al meu ritme ens anem perdent i rient.

Trobo David (diedre) i també s´acabava de perdre casi ens passem el control, però jo en aquell moment estava bastant fluix i li dic que tiri que jo xino-xano a causa de la calor i el cansament, passo l´últim control amb Robert(Italià) i en Víctor.




Per cert crec que faltava algun avituallament, l´Itàlia s´escapa i jo i en Víctor anem tirant, m´explica les seves aventures titan desert, 2 Ironmans seguits etz...em paro a pixar, i li dic que tiri, ja fins a meta no trobaria a ningú,




Em trobo a uns de la organització que em diuen que vaig malament, però jo seguia el GR i després de mirar-ho bé els torn-ho a trobar i em demanen disculpes peque ja anava bé, em venen baixons no he menjat res tinc l´estomac tancat, però mica en mica vaig recuperant, estic molt alerta de no perdre´m i els últims 4-5km apreto bastant, fins a l´última pujada a pals i META.


He arribat amb bastanta des-hidratació, però content d´acabar i ara un bon plat d´arrós de pals.

una anècdota al esperar pel massatge arriba un tiu meta tot musculós i li van pillar unes calambrassos que em ma vida havia vist sofrir algú tant per rampes, se´l van tindre ke emportar amb ambulància.

clasificació
-10é: JOEL JAILE CASADEMONT, 5H 24min 07seg
General: 6é


TERCERA ETAPA: 30 KM Cadaqués-Portbou




Estem a Cadaqués, baixem del bus estic al Lavabo i sento que en 1 min sortim, corrents cap a la meta i Sortida, sorto primer a tot gas.



Trio aquesta estratègia perquè si m´ho curro puc pujar el podi, faig tota la pujada a rebentar i la baixada volant, vaig passant corredors de l´Extrem, arribo 1r control en el km-12,5 i els i trec 4-5 minuts al grup perseguidor, la putada es que ara toquen uns 10 km plans(amb pocs puja i baixa) i no es el meu terreny i sé que aquí em trauran minuts.


M´anima el anar 1r havent-hi makines perseguint-me,




baixant a tot gas


Dons comencen els problemes, suposo k a causa de no hidratar-me com cal i per córrer em pla, em comença a pillar petites rampes els peus que em fan parar un rato, he baixat molt el ritme i cap el km 20-25 em giro hi havia sergio, víctor i el francès cyril, merda son els 3 primers de la general, ara ja no tindria cap possibilitat de podi a part del meu estat en aquell moment encara menys probable ni de seguir-los, em trobo un de l´Extrem i en prou feina tinc a seguir-lo últim control keden 3 km de pujada i 2 baixada, vaig pujant caminant encara em venen algunes rampes paro uns moments, i m´adelentant alguns corredors i a darrera tinc el lolo k anava 5 general a 4 segons de mi, i em diu cuidado que bé l´Itàlia però jo ja només pensava en arribar, última baixada me l´agafo molt de trankis inclús m´adalanta la 1r tia una maquina, i ja a meta, que kardu un brinco 3m tocant la pancarta de arribada.

 

Molt content perquè m´ho he passat molt bé, i he conegut penya molt canyera i tb perquè soc finisher, però encara que jo venia a acabar he tingut una possibilitat de podi que no he pogut aprofitar però bueno molt orgullós de mi mateix.

FINISHER.
JOEL JAILE CASADEMONT 3H 10min 47seg

TOTAL 3 DIES CURSA (105KM)
5é General amb 10H 59min 50seg

iiiiiiuuuuuuhhhhhhhhuuuuuu.

felicitant en narcis k ha fet l´extrem

comentant la jugada amb en xavi marina(organitzador i una màquina corrents)

foto finisher amb l´angel