diumenge, 7 de març de 2010

MARATÓ SALVATGE DE LES GUILLERIES



42,195 KM - 2250m Desnivell+Positiu

Ja tinc ganes de fer la primera Marató de l´any, sm molta gent a la sortida però també es fa la mitja marató i el mateix circuit que fem els de la marató, la fan amb bicibleta, xro surten 1 hora més tard.

Karda un fred que pela, agafo dorsal, escalfo una mica, em posu a la linea de sortida, i patapum.

arrancada normaleta i sensa preses que són molts km i bastant de desnivell, tirant tirant em vag emusionant i a mesura que passen els km vaig apretant de valent, al trobar un ritme bo i adelantar uns quants corredors amb sento a gust, xro tot just és el principi.
al cap d´una estoneta, em trobu sol pel mig de les guilleries,tot feliç jo sol allà mig amb lo guapu que és tota aquella zona, plena de arbres, pujades, barrancs, fulles pel terra que no veies per on trepitjaves, amb un alt risc de posiblitats de trepitjar un roc amagat enmig les fulles i torçar-te algun tormell, aixós et feia està molt atent a cada pas que feia.
he arrivat a un punt que hi havia un trencant que em diuen que si giro a la esquerra vaig la mitja o si giro a la dreta la marató i jo donç a la dreta, continuu sol com un mussol, en algún moment pensut que m´he perdut o que estic donant voltes per que la zona es calcada per on habia passat feia uns min, peró deuria ser la imaginació, després d´uns km a un control caçu a un corredor, i ens diuen que els primers no són gaire lluny, més ànims i ja anirà bé fer uns quants km acompanyat, el noi que em trobu és una màquina em diu que aquest any va al ultratrail del monblanc i que en alguna ocasió a fet algun podi, en un control ens diuen que anem 5 i 6 i que estàn un pél tocats els primers però al cap de 7-8 km a mi em bé un baixon i li dic el company que tiri que jo vaig fent al meu pas, falten uns 10k i estic bastant cansat peró no em rendeix-ho encara que vaig bastant més lent, em passant alguns ciclistes que deu ni do per on es karden.

peró segueixo sol fins el final de la cursa, peró els últims 3-4 km molt apurat, peró m´ho he passat pipa.
al final la marató la vam acavar 80 corredors i la mitja uns 105 corredors.

-6é-JOEL JAILE CASADEMONT:4H 52Min 50seg