UN GUERRER LLUITA FINS EL FINAL

diumenge, 21 de març de 2010

MARATÓ DE LA VALL DEL CONGOST

43 KILOMETRES 3780M DESNIVELL+POSITIU....INCREIBLE
Ruta que està situada pels municipis d’Aiguafreda, el Figaró, Sant Martí de Centelles i Tagamanent

enmig de la vall del riu Congost, formada pels Cingles del Bertí a un costat i el turó del Tagamanent a l’altre, ja dins el Parc Natural del Montseny.

A les 6:00 matí havia d estar a Aiguafreda, però com sempre vaig arribar justet per agafar dorsal, canviar-me i cagant llets cap a meta.
sortim i jo aquesta cursa volia anar de - a + ja que es una cursa dura de collons però com sóc un esvarat de la vida i havia corredors bons i jo no volia ser menys dons vaig sortir a sac, a més porto unes quantes curses sense descans, dons ho vaig pagar un pel car.
 

Ja només de començar, a creua rius, pujades i baixades empinadissimes, corriols maquissims, tot un farciment d´elements que fan maca una cursa de muntanya.

brinko per matar-se...gràcies arbre.



entre el km 18-19 hi havia un ambientillo de gent tocant musica, fent fotos(fantàstic) a més la gent animava pel nom,el dúiem escrit en el dorsal i això no sé dona més ànims, aquí encara estava molt sencer cap a la 13-14 posició.


Anava tirant bé després de fer una pujada molt llarga ja estava a la mitat de la cursa, estic un bon rato a l´avituallament pregunto quan falta em contesten i em poso les mans al cap després de sentir la resposta.


Vaig bé però baix de gasolina i he baixat el ritme, m´adalanta algun corredor, però realment ma la suda, ara arribo a dalt d´un castell que per pujar no em miro pulsacions sinó rebento la màquina, baixada guapa, estic cap el km30 i toca kardar-se al riu un altre cop, aquest crec que es el congost i aquí em diuen que vaig 18é.


ara torna a pujar com deu mana, i m´ho prenc amb la calmissima, però al cap d´un rato li kardu gas inclús adalantant algun corredor, no sé kin bichu m´ha picat, i al cap d´uns minuts entre el km 37-39 em va pillar una pajara molt seriosa, em trobava molt malament.

"vaia careto"



anava caminant amb pla i amb baixada faltava molt poc, però no podia amb la meva ànima(crec que podia ser pel fet que no havia menjat res en tota la cursa)quan estic corrents quasi mai mentre res a l´estomac)els corredors que no havia vist en tota la cursa em passaven a gran velocitat, jo intentant corre però que segurament caminant anava més ràpid., faig última baixada xino-xano, i ja l´últim km fins a meta ja corrents una mica més ràpid.

Peró molt content perquè l´objectiu principal és acabar, a més m´ha agradat molt conèixer aquesta zona que ja li tenia ganes.

Ai, i dir que molt bé els avituallaments molt complerts, i molt bé també tota la gent animant de principi a fi 2 grups de persones enmig la cursa tocant tambors i fent xiralla, això ajuda molt en moments crítics

Temps: 6:09:05
posició general: 36é de 200 acabats
posició x categoria(sènior): 26é


Aquesta cursa és de les que enganxa i esper-ho repetir cada any si es pot.
.